Reteaua JWT, prezenta in Romania prin CohnandJansen JWT, si-a redefinit pozitionarea globala, punand in centrul brandului si filozofiei sale creative, un nou concept: “Worldmade”.
Noua pozitionare este explicata in The Worldmade Manifesto, document in care sunt expuse toate elementele care definesc activitatea agentiilor care, impreuna, inseamna JWT.
“Worldmade este ideea noastra de brand, filozofia noastra pe partea de creatie si o descriere a ceea ce suntem. Daca ar fi sa avem un slogan, atunci acesta ar fi «Worldmade». Asa cum produsele, filmele, arta si inventiile arata unde au fost facute, asa si «Worldmade» indica ceva ce a fost facut de JWT”, arata manifestul care explica noua pozitionare a retelei.
“Worldmade reprezinta abordarea pe care JWT o are pentru strategie, idei si realizarea activitatilor sale”, declara Guy Murphy, Global Planner Director la JWT.
“Facem lucruri inspirate de lumea intreaga. Identificam influente, interese si scantei de creativitate in cadrul interactiunilor multiple, variate, predictibile sau nu, pe care le au membrii echipei internationale a JWT. Acesta este lucrul care ne face sa fim ceea ce suntem: o retea extraordinara a imaginatiei”, spune Fernando Vega Olmos, Global Creative Director.
Worldmade defineste JWT ca si companie, care vrea sa imbratiseze experientele din intreaga lume. JWT inseamna, in prezent, o echipa de peste 10.000 de oameni, cu o experienta multiculturala de invidiat.
“Worldmade este o eticheta a calitatii si inspiratiei si un model pentru intreaga lume. Aceasta este puterea unica pe care o conferim clientilor si brandurilor lor. Worldmade inseamna JWT in actiune”, arata manifestul JWT.
JWT inseamna Worldmade, alaturi de o cultura care: