Worldcom Public Relations Group, rețeaua mondială de agenții independente de PR reprezentată în România de agenția Media Pozitiv, și-a încheiat recent reuniunea globală din Hong Kong, unde a anunțat oficial noile echipe regionale de management. Patrik Schober, manager partener la PRAM Consulting, Cehia, și-a asumat rolul de președinte al Grupului. Sean Rossall, președinte Dick Jones Communications, Pittsburgh, PA, va conduce regiunea Americii; Tom Van Blarcom, TQPR Thailanda va conduce regiunea Asia Pacific, în timp ce Andras Nagy, Probako, Ungaria va conduce regiunea Europa Centrală și de Est și Africa.
“În dezvoltarea unor parteneriate cu cele mai bune agenții independente de PR din lume, suntem norocoși să avem la conducere unele dintre cele mai sclipitoare minți din domeniu și totodată și cei mai buni lideri ai acestor agenții.”, a declarat Todd Lynch, Managing Director, Worldcom Public Relations Group. “Aceste parteneriate puternice dau naștere unor lideri puternici. Așa că Patrik Schober, colegii săi și noul board al grupului sunt pregătiți să continue și să consolideze moștenirea lăsată de predecesorul Scott Chaikin, Dix & Eaton (Cleveland, Ohio, SUA).”
”Organizația Worldcom este mândră de conducerea acestui grup și de boardurile regionale alese.” a declarat Patrik Schober, Managing Partner la PRAM Consulting și Președinte Worldcom. ”Suntem norocoși să avem parte de o conducere plină de pasiune, angajament și dedicare permanentă în scopul protejării și dezvoltării unor parteneriate eficiente între agențiile independente.”
Worldcom Public Relations Group este cel mai mare grup de agenții independente de PR din lume, cu mai multe birouri și reprezentanțe pe glob decât orice altă rețea multinațională. Creată în 1988, organizația reunește cele mai performante agenții de PR pentru a deservi clienți locali, regionali și internaționali, reușind să mențină un control riguros pe client-service, prin agențiile independente. Prin Worldcom, clienții au acces la expertiza de comunicare a specialiștilor de PR care înțeleg limba, cultura și regulile unei culturi specifice, de interes pentru business. Agențiile membre își concentrează aria de expertiză pe câteva domenii importante: crisis management și issues management, B2B, health care, investor relations, public affairs, sustainability, technology și travel&tourism. În România, Worldcom PR group e reprezentat de agenția independentă de PR Media Pozitiv. Detalii pe www.worldcomgroup.com.