Praga este gazda reuniunii globale a Worldcom Public Relations Group, una dintre cele mai puternice rețele internaționale de agenții indpendente de PR, în perioada 20-24 mai 2014. România este reprezentată de agenția Media Pozitiv, invitată să facă parte din organizație în 2013.
Cele cinci zile de dezbateri, la care participă peste 100 de specialiști în relații publice de pe toate continentele, sunt un pachet concentrat de prezentări, workshopuri (technology, crisis management, public affairs, health care, consumer), sesiuni de networking și întâlniri de business – ceea ce constituie, de fapt, însăși esența Worldcom.
Pentru prima oară la o reuniune globală, reprezentatul uneia dintre cele mai mari companii de pe glob, Panasonic, a vorbit în fața întregii comunități despre avantajele contractării Worldcom, sub forma unui grup de agenții independente, de către acest gigant global al tehnologiei.
“Am redus costurile cu 40%, am câștigat flexibilitate, avem aproape numai seniori în echipele naționale de PR ale Worldcom și am reușit să rămânem printre primii 3 clienți ai agențiilor contractate, ceea ce pentru Panasonic este o prioritate. Dar asta a fost abia prima fază: în mai puțin de doi ani am crescut eficiența campaniilor de PR și ROI cu aproape 100%”, a declarat Stephen Yeo, marketing director Panasonic Europe.
“Rolul regional și global al agențiilor din Europa Centrală și de Est este în creștere. Am început negocieri de principiu pentru clienți din Asia, America Latină, Africa și SUA care desfășoară operațiuni în România de mai multă vreme și care doresc să înceapă să comunice pe piața locală. În plus, Media Pozitiv a fost aleasă să modereze sesiunea de business “Technology”, din cadrul Worldcom AGM, ceea ce spune multe despre locul pe care specialiștii în comunicare din România îl ocupă la nivel global”, spune Rareș Petrișor, managing director Media Pozitiv.
În dorința de a crește businessul la nivel global și a avea un proces mult mai eficient de lead generation, Worldcom va lansa un nou website și va pune la dispoziția agențiilor partenere o soluție internă de marketing care va face accesul la potențiali clienți mult mai ușor. Echipa Media Pozitiv se întoarce în România “îmbogățită” din două puncte de vedere: competențe recunoscute global și îmbunătățite, odată cu un valoros adaos de resurse pe care agenția le va pune la dispoziția clienților.