Golin a fost selectată să coordoneze comunicarea consumer și corporate a World Class România, în urma câştigării unui pitch organizat de către companie. Astfel, agenţia este responsabilă pentru dezvoltarea şi implementarea strategiilor de PR, de social media și a celei privind relația cu bloggerii pentru cea mai extinsă rețea de centre de sănătate şi fitness din România.
„Ne bucurăm că agenția Golin este partenerul nostru pe zona de comunicare. Au înțeles viziunea noastră și am încredere că expertiza lor în domeniu ne va ajuta să ne îndeplinim misiunea – aceea de a influența, educa și inspira cât mai mulți români să fie mai activi, mai des, totul pentru un stil de viață mai sănătos”, afirmă Kent Orrgren, CEO World Class România.
„Suntem extrem de mândri şi fericiți să colaborăm cu echipa World Class România. Încă de la prima întâlnire am simțit că împreună putem dezvolta o strategie de comunicare puternică, axată pe educarea românilor în vederea adoptării unui stil de viață sănătos. Să lucrezi cu liderul pieței locale de wellness presupune o mare provocare, dar și o oportunitate uriașă – aceea de a susține angajamentul World Class România de a face o diferență în stilul de viață al românilor, prin includerea sportului și a unei diete echilibrate în rutina lor zilnică”, spune Irina Roncea, Deputy Manager Director, Golin.
Astfel, Golin coordonează activităţile de PR şi conturile de social media ale World Class România.
Echipa World Class România implicată în proiectele de comunicare este formată din Lavinia Dinculescu (Marketing Manager), Sabina Trandafir (Marketing Executive), Anca Ene (Junior Marketing Executive).
Echipa Golin desemnată pentru World Class România este formată din Roxana Dibă (Head of Brand Communication), Ana Filipescu (Manager), Diana Pralea (Media Associate), Mihai Stanciu (Senior Digital Manager), Ioana Surugiu (Digital Associate) şi Cristiana Cornea (Junior Digital Associate).