World Class România, lider de piaţă în industria de wellness autohtonă, a organizat duminică, 22 mai, cea de-a patra ediție a World Class Fitness Festival, din București, unde peste 2.500 de participanți s-au antrenat în aer liber, în Piața Victoriei, împreună cu cei mai buni instructori din România.
120 de biciclete de cycling au stat la dispoziția participanților timp de 6 ore. 200 de saltele și-au așteptat pasionații de yoga pentru a lua parte la cea mai mare clasă de yoga din România, în timp ce clasele de Zumba, Functional Training și Dance și-au întâmpinat participanții cu multă energie și voie bună. Pentru mai multă adrenalină, cei mai curajoși s-au înscris la Move On Challenge Competition, un circuit de programe de Group Fitness. Juriul, special compus din antrenori Move On și World Class România, a selectat cei mai buni dintre participanți și le-au oferit premii constând în vouchere la cursurile predate de Școala de Fitness Move On și vouchere din partea Hervis Sports. De asemenea, la clasele de cycling am oferit premii din partea partenerilor evenimentului: Nestlé FITNESS, Herbalife și Doppelherz.
Cum în sport și pauzele sunt active, cei prezenți au urmărit demonstrații de Wushu, Karate și gimnastică, dar și diverse programe pentru copiii cu vârste cuprinse între 4 și 12 ani. Programul World Class Kids, bazat pe un concept recunoscut la nivel mondial, contribuie activ la personalitatea adultului în devenire, pasionat de fitness și conștient de beneficiile sportului pentru o viață sănătoasă.
“Ne-am luat un angajament față de clienți de a le oferi servicii și facilități la cele mai înalte standarde, precum și să facem fitnessul accesibil pentru o mare parte din populația României. Scopul principal al World Class Fitness Festival este promovarea unui mod de viață sănătos, valorile și principiile unui regim de viață activ și inspirațional. World Class România își va continua misiunea de a îmbunătăți stilul de viață al românilor, iar cea de-a patra ediție a celui mai mare festival de fitness confirmă acest lucru”, a declarat Mikael Fredholm, CEO World Class Group.
World Class România colaborează cu antrenori de fitness și furnizori de programe recunoscuți la nivel internațional, pentru a le oferi membrilor săi cele mai noi și interesante programe de antrenament.
Structură abonamente
Membrii World Class România pot alege dintre cele șase tipuri de abonamente anuale: Local, Bronze, Silver, Gold, Platinum și W. Această structură de abonamente își propune să ofere atât clienților existenți, cât și celor noi, oportunitatea să acceseze serviciile și facilitățile oferite de întreaga rețea World Class. Este un nou model de business pe piața din România, care se adresează oamenilor cu un stil de viață activ, oferind în același timp beneficii precum apropierea de casă și birou, cât și servicii de fitness diversificate.
Pachetele Local, Bronze, Silver, Gold, Platinum și W pot fi achiziționate la oricare dintre cluburile World Class.
Sponsorii ediției 2016 a World Class Fitness Festival au fost: Dorna, Alpro, Nestlé FITNESS, Herbalife, Rexona, Philips, Hervis Sports, Doppelherz și Sport Guru.
Pentru mai multe detalii despre World Class România, accesați: www.worldclass.ro.