(*) PROGRAMA
• Consumul de lux în trenduri, motive și perspective.
• Profilul clientului consumator de lux: eterogen. Cum definim profilul (cu ce tehnici anume, pentru că cercetarea pietei în formatul clasic nu funcționează) și cum creăm tehnici variate de a răspunde așteptărilor.
• Experiența așteptată și exigențele clientului de lux.
• Contextul de lucru – Restricțiile: buget redus, timp redus, competiție, presiune pe rezultate imediate, decizii emoționale, influențe sociale și economice, cadrul legal.
• Studii de caz pe mărci premium și de lux: Hermes, LV, MB, Porsche, BMW, Rolls Royce, MINI.
(*) DESPRE SPEAKER
Nina Brătfălean (Marketing Manager la BMW Group România) este unul dintre cei mai experimentați profesioniști din industria auto din România. Cu o vastă experiență de lucru în managementul de brand, lucrând în prealabil cu mărci precum Porsche, Audi, Volkswagen, Skoda, SEAT, Ford și Mazda, Nina a dobândit cu succes experiență atât în managementul relațiilor cu clienții, cât și în marketing și comunicare pentru mărci auto premium.
Perspectiva strategică pe care Nina o are cu privire la formarea, consolidarea și succesul unui brand a fost formată în trei mari orașe ale lumii – Londra, New York și Munich- orașe care sunt printre cele mai importante nuclee de dezvoltare și afaceri.
Nina este membru în comunități importante de business din Europa centrală și de Sud-Est, este mentor și autorul unei cărți de profil.
(*) TAXĂ DE PARTICIPARE
400 RON + TVA (Include gustări și masa de prânz)
Înscrierile se fac la adresa: marcomm@confidentpr.com sau pe www.marcomm-pills.ro/cursuri/schimbarea-paradigmei-de-consum-al-luxului/.
Locurile la eveniment sunt limitate, iar participanții vor fi selectați în ordinea înscrierii.