How to use the web as a research tool”
IAA România organizează workshop-ul cu tema „Web 2.0, research and you. How to use the web as a research tool” pe data de 25 iunie 2009 susţinut de John Griffiths.
Workshop-ul va fi de o zi si va avea urmatoarea agenda:
1. Introducere
2. Care sunt implicatiile cercetarii web 2.0
3. Maraton al metodelor de cercetare Web 2.0 folosite pentru cercetare în lumea off-line
4 Maraton al metodelor de cercetare offline folosite în mediul online
5. Metode de cercetare hibrid
6. Utilizarea metodelor de cercetare web 2.0
7. Discuţii
Workshop-ul se adresează planner-ilor, celor care folosesc cercetarea pentru a înţelege mai bine consumatorul, marketerilor care doresc să ştie când şi cum să folosească instrumentele de research online. Şi nu în ultimul rând tuturor celor care sunt interesaţi de web 2.0 ca fenomen şi ca instrument.
John Griffiths este unul dintre cei mai respectaţi profesionişti în account planning din lume. Are peste 20 de ani de experienţă în agenţii multinaţionale şi a fost planning director la Carlson Group şi Grey Integrated unde a lucrat pentru branduri ca Tesco, Microsoft şi Daimler Chrysler.
{mosloadposition user10}