La cinci luni de la lansarea sa la Davos și de la apelul de conștientizare la nivel mondial care a urmat în cadrul Super Bowl, proiectul Working with Cancer a primit Grand Prix for Good la Cannes Lions, distincție care celebrează utilizarea creativității pentru un impact pozitiv nu numai asupra business-ului și a brandurilor, ci și asupra lumii în general.
Cu peste 600 de companii implicate, având impact asupra a peste 20 de milioane de angajați, Working with Cancer este o adevărată coaliție trans-sectorială, care promovează progresul social în toate culturile și zonele geografice, pentru a pune capăt stigmatizării cancerului la locul de muncă. Proiectul continuă să ia amploare, acoperind sectoare corporative, inclusiv guvernamentale, cel mai recent, confirmând statul francez semnarea angajamentului.
Arthur Sadoun, CEO la nivel global și Președinte al Publicis Groupe a afirmat: “În numele celor 600 de companii care au aderat deja la proiect, aș dori să mulțumesc juriului pentru că a dus Working with Cancer la un alt nivel de conștientizare globală. Primirea recunoașterii Grand Prix for Good demonstrează mai departe ceea ce este posibil atunci când ne unim pentru a face schimbări pozitive. Ca industrie, nu există prea multe cauze sau inițiative sociale pe care le putem influența în totalitate. Ștergerea stigmatului cancerului la locul de muncă este una pe care ne-o putem asuma și pe care o putem schimba pentru totdeauna”.
Mel Routhier, Președintele Juriului Health and Wellness și CCO VMLY&R Chicago, a adăugat: “Working with Cancer ne-a surprins. Nu numai că am văzut o idee strălucit de creativă, dar am văzut, de asemenea, o idee cu impact la nivel global – cu amploare, incluziune și potențial real de a schimba pentru totdeauna grija față de angajați. Gândul că acest moment ar putea marca începutul a ceea ce într-o bună zi va fi considerat o miză pentru modul în care companiile își sprijină angajații este extrem de puternic. Și merită cea mai mare recunoaștere prin Grand Prix For Good”.