WOPA Communication a lansat la finalul lunii aprilie campania Buy Back pentru producatorul japonez de aparate de aer condiționat Daikin în Romania. Este primul program din această categorie de produs care încurajează înlocuirea și reciclarea aparatelor de aer condiționat vechi, ineficiente energetic, cu unele de ultima generație: clienții își pot schimba vechiul aparat de aer condiționat, indiferent de brand, iar în locul acestuia să își achiziționeze un aparat Daikin performant, cu preț redus.
Campania susține înlocuirea vechilor aparate de aer condiționat cu unele de ultimă generație, din gama Bluevolution, oferind discount-uri de până la 400 lei, în funcție de modelul ales și se desfășoară până la data de 30 iunie 2018 prin intermediul partenerilor Daikin Home Comfort Expert. Reciclarea aparatelor de aer condiționat colectate în urma campaniei este asigurată de Asociația Română pentru Reciclare – RoRec, iar în plus partenerii Daikin, Home Comfort Expert, asigură dezinstalarea vechilor aparate și instalarea celor nou achiziționate.
Aparatele din gama Bluevolution au fost alese pentru înlocuirea aparatelor vechi în cadrul campaniei deoarece sunt cele mai performante unități Daikin echipate exclusiv cu agentul frigorific R-32, recunoscut pentru potențialul de încălzire globală de trei ori mai mic față de alți refrigeranți tradiționali. În plus, unitățile funcționează cu 80% energie regenerabilă și 20% electricitate, având cea mai ridicată eficiență de pe piață.
Pe baza mecanicii de campanie și a insighturilor furnizate de client, WOPA Communication a realizat conceptul creativ de comunicare, alegând mesaje și declinări care să creeze un puternic impact vizual și senzorial – astfel încât să determine atât diferențierea de brand, cât și activarea clientului pentru reciclarea vechiului aparat și achiziția unuia nou de la Daikin.
Campania este construită pe un ADN digital, incluzând comunicare pe medii precum Facebook, Instagram, Google AdWords, bannere online sau responsive ads, extinzându-se și offline cu materiale precum flyere adresate dealerilor, postere, materiale de tip infografic etc.
,,Campania Daikin Buy Back este un mix excelent între un produs foarte bun, unic în România, cu componenta educațională de mediu (încurajarea reciclării și înlocuirii vechilor aparate de aer condiționat, care generează impact negativ asupra mediului înconjurător și costuri nejustificate la energie cu unele de ultima generație), un concept creativ cu mult umor, execuții vizuale surprinzătoare și de impact și prezența mesajelor de campanie pe mediile cheie de contact cu clientul”, spune Andra Tivichi, Account Director WOPA.
Campania este semnată din partea WOPA Communication de echipa formată din Andra Tivichi, Account Director; Liliana Oltean, Strategic Planner, Mihai Gheorghiu, Art Director; Andrei Deleanu, Copywriter și Alina Turcitu, Marketing Coordinator Daikin România.