Începând cu luna februarie acestui an WOPA, una dintre cele mai mari agenții independente de comunicare integrată, își consolidează divizia de comunicare digitală și o recrutează pe Ștefania Bercu la conducerea diviziei de Digital Strategy & Engagement.
Cu o experiență de peste 8 ani în publicitate și în digital, în România și în Olanda, Ștefania a gestionat clienți locali și regionali din industrii cheie – FMCG, Banking și Tech, dar și proiecte B2B. Ștefania are un portofoliu solid de rezultate în proiecte digitale și va conduce o echipă de 6 persoane, care se află în plin proces de dezvoltare.
„Anul 2020 ne-a arătat două lucruri despre comunicare: 1) că avem nevoie cu toții (și marketerii, dar mai ales consumatorii) de mai puțin bullshit, de autenticitate și 2) că digitalul este un tool obligatoriu în strategia de comunicare. Am acceptat cu entuziasm provocarea WOPA de a prelua conducerea departamentului de Digital Strategy & Engagement, pentru că strategia agenției este tocmai #NoBullshit și exact această viziunea ne-a unit. Am găsit aici o echipă matură, care abordează conturile strategic și pune preț pe performanță, alături de care mă bucur să construiesc acest nou capitol profesional”, spune Ștefania Bercu, Head of Digital Strategy & Engagement WOPA.
WOPA își continuă direcția de poziționare ca agenție cu expertiză integrată, care dezvoltă campanii și proiecte 360°, capitalizând pe o experiență de 10 ani în piața de comunicare și advertising. Serviciile de comunicare integrată din zona digitală includ research, analize de date și strategie cross channel, creație adaptată pentru mediul digital, dezvoltare de platforme bazate pe AI, servicii A/V – producție de conținut video (inclusiv serii de video content), servicii de dezvoltare pentru mobile (aplicații, conținut, activări speciale), activări digitale in-store.
„Contentul digital relevant, customizat și livrat în real time este esențial în relația brandurilor cu consumatorii lor, în contextul lumii de azi. Prin experiența pe care o aduce, Ștefania vine să dezvolte în continuare integrarea digitalului în serviciile WOPA și, mai ales, va ajuta brandurile să integreze digitalul la noii parametrii solicitați de consumatori. Anul acesta vom continua să creștem echipa și să integrăm noi capabilități digitale.”, declară Costin Buta, Managing Director WOPA.
În 2020, aproape 50% dintre proiectele WOPA au fost pe campanii integrate de digital, aproape dublu față de 2019, iar pentru clienții existenți ai agenției segmentul de digital a susținut peste 60% din eforturile de comunicare. În continuare, soluțiile de comunicare digitală integrată reprezintă o prioritate cheie pentru 2021.
Anul trecut, WOPA a transformat mindset-ul dintotdeauna al agenţiei WOPA în credo de brand: #nobullshitagency – un set de valori true, bazat pe transperență și dialog, care exprimă preocuparea agenției pentru autenticitate, relevanță și rezultate concrete, măsurabile, pentru clienții săi.