Compania Rio Bucovina a ales agenția WoPA (Weapons of Public Attraction) pentru gestionarea, în anul 2015, a activităților de comunicare aferente apei minerale naturale Bucovina Carbo, în contextul accentuării competitivității de pe segmentul producătorilor și distribuitorilor români de apă minerală.
Conceptul care stă la baza campaniei Bucovina Carbo – Înfioară-ți Simțurile este inspirat din experiența intensă la nivel senzorial, nemistificată, a consumatorului cu produsul, ceea ce aduce pentru Rio Bucovina deschidere către publicul tânăr și o imagine a mărcii complet revigorată.
Comunicarea continuă pe platforma consacrată a apei Bucovina—Echilibrul suprem pentru corp și minte. De această dată, consumatorul se poate bucura pe deplin conștient de senzațiile pe care le trăiește când gustă Bucovina Carbo, pentru că experiența este una reală, pusă sub lupă în spotul tv și transpusă în materiale de informare la raft.
“Analiza a relevat că, în încercarea de a se diferenția, majoritatea apelor carbo au ocupat teritorii de comunicare extrem de diverse, depărtându-se de simplitatea esenței produsului. Am ales să poziționăm Bucovina Carbo într-o zonă de comunicare “in your face”, cea a simțurilor, deschizând astfel dialogul dintre brand și consumator”, a spus Ionuț Datcu, managing partner WoPA.
“Cum ar fi dacă v-aș spune că ideea a izvorât din lipsă de imaginație? Ar fi tabu să spun asta, nu se cade. Dar, de data asta, am preferat să ne rezumăm la feeling, și nu la imaginație. Vorba aia, se luaseră deja Cosânzenele, unicornii și muntele forever green cu nelipsitul izvor sclipitor. Sigur știti despre ce vorbesc, peisajul ăla mai fresh decat rufele din reclamele pentru detergent. Plus că în ultima vreme se creează un basm întreg și se pierde din vedere fix produsul, care e personajul principal. Prea multe lucruri sunt despre Cum ar fi dacă și prea puține despre Chiar așa e. În cazul Bucovina Carbo, firul poveștii a venit la fel de natural ca senzațiile pe care le ai atunci cand o bei”, a precizat Luca Bulacu, creative partner WoPA.
“Și dacă tot am vorbit de efectele apei Bucovina Carbo și de senzații reale, execuțiile au fost asigurate de Toni Fiory și de echipa Saga Film, așa că efectele au ieșit de senzație. Totul a fost la înălțime. Cam la înălțimea celui mai înalt munte din care izvorăsc… ați prins ideea :)”, a adăugat Luca Bulacu.
Spotul a fost filmat cu o cameră high-speed de ultimă generație, parte dintre cadre fiind trase cu 1.600 de fotograme pe secundă. Spotul Bucovina Carbo – Înfioară-ți Simțurile funcționează ca un deja-vu pentru publicul consumator, care vede, în cel mai mic detaliu, cum reacționează organismul la un stimul ca efervescența apei minerale carbo de calitate.
Rio Bucovina, companie cu capital 100% privat, a fost înfiinţată în anul 2006, având ca obiect principal de activitate îmbutelierea apei minerale naturale Bucovina, precum şi producţia băuturilor răcoritoare. Compania Rio Bucovina se află în top 3 al producătorilor și distribuitorilor români de apă minerală naturală.
Echipa de strategie și creație WoPA
Ionuț Datcu – managing partner, strategy
Luca Bulacu – creative partner
Tania Oprea – copywriter
Mihai Gheorghiu – senior art director
Lucian Patareniuc – graphic designer
Raluca Berescu – account director
Magda Schnell – account director
Bogdan Luca – av producer
Echipa Rio Bucovina
Corina Ganceanu – marketing manager
Maria Nica – project manager
Carmen Radu – brand manager
Echipa de producție
Producție spot tv
Toni Fiory – regizor
Max Lemnij – DOP
Saga Film – casa de producție
Marius Bucur – producător
Producție vizualuri
NewFolder – studio foto
Dan Vezentan – fotograf