Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

WoPA a fost desemnata agentia de comunicare a consultantului farmaceutic MedMen

MedMen

MedMensi semneaza identitatea companiei

WoPA (Weapons of Public Attraction) a fost desemnata agentia de comunicare a companiei de consultanta farmaceutica MedMed si va administra integral contul de comunicare – prin servicii de strategie, creatie, ATL, online, PR sau proiecte speciale.

“Este un cont incitant, atat din punctul de vedere al unui jucator nou intrat pe piata, deci cu perspective extraordinare de dezvoltare, cat si din punct de vedere strategic si creativ – avand in vedere ca publicitatea specifica sectorului farmaceutic si medical sunt strict reglementate, deci cu atat mai interesante”, spune Ionut Datcu, managing partner WoPA.

Identitatea companiei MedMen a fost construita pentru a reda o imagine dinamica si proaspata si, in acelasi timp, consistenta unei companii cu expertiza si background pe piata locala.

WoPA semneaza logo-ul corporate al companiei, precum si elementele declinate de identitate pentru mediul online si print (website corporate, elemente de stationery, etc.).

Echipa care gestioneaza contul MedMen din partea agentiei WoPA este reprezentata de Luca Bulacu – director de creatie, Mihai Gheorghiu – art director, Adrian Dragan – senior copywriter, Ionut Datcu – strategie si Magda Schnell – senior account manager.

MedMen Experts, companie infiintata in 2011 de unul dintre cei mai experimentati manageri pe piata farmaceutica locala (Cristian Florea, fost manager in cadrul Bayer Romania, Pfizer, GlaxoSmithKline), ofera servicii complexe de consultanta producatorilor si distribuitorilor de medicamente care doresc sa acceseze piata locala sau celor deja existenti pe piata – de la strategia de inregistrare sau de intrare a unui produs farmaceutic pe piata, business development, marketing si promovare si pana la gestionarea intregului proces de distributie.

Bucuresti, 05.12.2013

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.