Începând cu 1 octombrie 2014, Wolfgang Schulz (47 de ani), acum şeful diviziei Key Account Corporate Sales BMW Group Germania, va prelua responsabilităţile de Director General pentru BMW Group România. Acesta îl înlocuieşte pe Alexander Milanov, cel care din martie 2013 a ocupat poziţia dublă de Director General pentru BMW Group România şi Bulgaria. Alexander Milanov continuă ca Director General în BMW Group Bulgaria.
Wolfgang Schulz lucrează pentru BMW din 1995, ocupând numeroase poziţii de management în domeniul vânzărilor de automobile noi şi rulate în Germania. În ultimii şase ani a ocupat poziţa de director Key Account of Corporate Sales BMW Group Germania cu vânzări anuale de peste 35000 unităţi.
“Călătoriile şi fascinaţia descoperirii de ţări şi culturi noi sunt unele dintre cele mai mari pasiuni ale mele. Sunt entuziasmat de experienţa mea în România, ştiu că aici voi descoperi un mixt cultural unic.Este o oportunitate importantă şi o onoare să preiau poziţia de Director General BMW Group România. Aştept cu interes provocările aceste noi poziţii”, a declarat Wolfgang Schulz.
“În timpul ultimelor 18 luni, împreună cu o reţea puternică de dealeri, echipele noastre de la BMW Romania şi BMW Europa Centrală şi de Est şi-au concentrat toate eforturile pentru dezvoltarea structurilor de procese şi a planurilor de colaborare. Pe viitor aceasta va permite o exploatare şi mai mare a potenţialului de piaţă pentru produsele noastre BMW şi MINI, cel mai înalt nivel de satisfacţie a clienţilor şi un business sustenabil pentru partenerii din reţeaua de dealeri. Vreau să mulţumesc clienţilor noştri pentru încrederea pe care au arătat-o în BMW Group şi reţeaua de dealeri, dar şi echipelor noastre pentru spiritul combativ, motivaţie şi implicare. În România am simţit un sprijin deosebit şi deschidere pentru colaborare. Îi doresc mult succes domnului Wolfgang Schulz în noua lui poziţie”, a arătat Alexander Milanov.