Pasagerii pot vota şi recompensa serviciile excelente oferite la bordul aeronavei
Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-fare, low-cost din Europa Centrală şi de Est a lansat noul program Ambasadori de Brand, menit să recunoască serviciile excelente oferite la bord de către echipajul de zbor. Dintre cei peste 900 de membri ai echipajelor Wizz Air, 70 au fost selectaţi de către colegi ca finalişti, pasagerii Wizz Air fiind încurajaţi să-şi voteze preferaţii care vor deveni Ambasadori Wizz pentru anii 2013 şi 2014.
Votarea se va realiza printr-o aplicaţie Facebook nouă aflată pe pagina oficială Wizz Air. Acolo pasagerii pot vota o singură dată pe zi doi dintre însoţitorii de bord favoriţi din fiecare ţară unde Wizz Air deţine baze operaţionale. În România, pasagerii pot alege dintre 15 finalişti şi pot vota pentru Ana Maria Jurescu si Badea, Iolanda, Georgiana, Andrea-Orsolya, Alice, Andreea-Denis, Noemi, Andreea Macovei şi Andreea Velea, Flavius, Diana, Andrei, Roxana sau Teodora.
Compania aeriană recomandă pasagerilor să aleagă însoţitorii de zbor care în opinia lor au demonstrat un profesionalism remarcabil şi au depus eforturi constante pentru a oferi servicii excelente.
Odată aleşi, Ambasadorii Wizz vor fi mai mult decât simpli ambasadori de brand. Cei mai buni însoţitori de zbor îşi vor reprezenta colegii şi vor discuta despre profesia lor cu jurnalişti, elevi, copii spitalizaţi sau cu alte persone care ar putea fi inspirate de viaţa interesantă a unui însoţitor de bord.
Ambasadorii Wizz vor fi fericiţi să împărtăşească secretele succesului lor şi să-i încurajeze pe toţi cei care doresc să urmeze o carieră în domeniul aviaţiei să înţeleagă mai bine avantajele şi provocările de a trăi "viaţa la înălţime".
Daniel de Carvalho, Corporate Communications Manager Wizz Air, a spus: “Componenţii echipajelor Wizz Air sunt cu adevărat pasionaţi de meseria lor şi transmit acest lucru şi pasagerilor de a căror siguranţă trebuie să se preocupe. De acum şi până pe 1 Mai facem apel la pasagerii Wizz Air să-şi voteze favoriţii şi să ne ajute să decidem care dintre însoţitorii noştri de zbor vor reprezenta brandul Wizz Air în comunităţile lor locale, la evenimente caritabile şi în mass-media. În România pasagerii pot acum vota dintre 15 finalişti accesând pagina apps.facebook.com/wizzambassadors.”
Programul Wizz Ambassador a fost infiintat in 2011 pentru a remarca insotitorii de zbor reprezentativi pentru angajamentul Wizz Air pentru excelenta in servicii si pentru a le oferi acestora oportunitatea sa reprezinte Wizz Air in tara natala. Cei mai buni insotitori sunt selectati din fiecare tara pentru aceasta distinctie, atribuita acestora de catre pasagerii Wizz Air prin vot pe Facebook. Fiecare Ambasador isi mentine titulatura timp de doi ani, timp in care are oportunitatea sa participe la interviuri, conferinte de presa si alte evenimente. Vizitati apps.facebook.com/wizzambassadors de acum pana la sfarsitul lunii Aprilie pentru a vota favoritul dintre insotitorii de zbor Wizz Air.