Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low fare – low cost din România şi din Europa Centrală şi de Est introduce asigurarea de întârziere – un nou serviciu care demonstrează faptul că este una dintre cele mai punctuale linii aeriene europene.
Conform asigurării, în cazul unor întârzieri mai mari de două ore, pasagerii vor primi un credit de 420 RON pe care îi pot folosi la achiziţionarea de noi bilete Wizz Air sau produse adiţionale.
„Asigurarea de întârziere este cu adevărat un serviciu inovativ. Reprezintă garanţia calităţii zborurilor Wizz Air şi acoperă toate tipurile de întârziere, inclusiv cele cauzate de evenimente care nu se află în controlul Wizz Air, cum sunt condiţiile meteo nefavorabile sau grevele” a declarat Natasa Kazmer, Director Corporate Communication şi Public Affaris Wizz Air.
Asigurarea de întârziere poate fi achiziţionată foarte uşor, online, în momentul rezervării biletului sau ulterior, folosind opţiunea de adăugare a unui nou serviciu pe wizzair.com sau prin call-center-ul local, cu până la două zile înaintea plecării. Tariful acestui serviciu este de 42 RON/pe zbor/pasager.
Pentru a putea folosi asigurarea de întârziere, pasagerii trebuie să aibă un cont Wizz Air, care se crează automat de sistem în momentul înregistrării pe site-ul wizzair.com, iar zborul să aibă o întârziere de două sau mai multe ore faţă de ora programată de aterizare. Creditul de 420 RON va fi transferat automat în contul pasagerului înregistrat în curs de 7 zile de la întârzierea zborului şi este valabil pentru un an de la primirea sumei.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}