pentru a recomanda destinatii la ADfel 2013
Teste inovatoare gratuite disponibile la standul Wizz Air din cadrul ADfel
Wizz Air se alătură ediţiei din acest an a ADfel, eveniment de branded entertainment organizat de IQads, cu un serviciu inovator şi neobişnuit: pe 17 şi 18 august, începând cu ora 16:00 până la miezul nopţii, pasionaţii de călătorii se pot alătura Wizz Air pe terasa Fabrica pentru a-şi testa mood-ul de vacanţă. Scanner-ul de mood Wizz Air va identifica pigmentul pielii din palmă şi va sugera destinaţii de vacanţă celor care îşi doresc să călătorească, dar nu se pot decide între cele 73 de rute low-fare Wizz Air.
Veselin Milicici, Regional Manager pentru Marketing şi Customer Experience la Wizz Air, a declarat: „La Wizz Air suntem mândri că vom fi printre atât de multe branduri cool în cadrul ediţiei ADfel din acest an şi să ne arătăm spiritul creativ. Avem o mulţime de rute din care vizitatorii pot alege, 73 disponibile doar din România, iar noul mecanism de marketing de la ADfel a fost creat să-i ajute pe cei care nu se pot decide asupra unei destinaţii încât să facă cea mai bună alegere”.
Vizitatorii care vor îşi vor testa mood-ul de vacanţă pot câştiga premii oferite de Wizz Air.
Wizz Air operează o flota de 45 de aeronave Airbus A320 de la 17 baze, 290 de rute făcând legătura cu 96 de destinații din 36 de țări. La Wizz Air o echipă de 1600 de profesioniști în aviație livrează servicii superioare și tarife scăzute, făcând din Wizz Air alegerea preferată a 12 milioane de pasageri în 2012. Aplicația pentru iPhone este disponibilă la //wizzair.com/ro-RO/mobile.
Wizz Air este unul dintre brandurile care vor aduce spiritul neconvenționalului în cadrul ADfel. Evenimentul de branded entertainment este organizat de IQads și are loc în Club Fabrica (str. 11 Iunie, nr. 50, București). Programul începe seara, iar intrarea este liberă. Pe Facebook.com/IQads și pe IQads.ro vor fi prezentate detalii despre programul fiecărei seri din cadrul evenimentului.
Puteți răsfoi suplimentul ADfel 2013 ca să citiți despre activări neconvenționale și să aflați programul complet al evenimentului.
Partenerii media ai evenimentului sunt 24FUN, Metropotam, Cațavencii, Orașul Meu, 220.ro,Tataia, All Hollow, VICE, HipMag.ro, Times New Roman, Revista de Povestiri, Mixtopia, Realitatea.net, The Institute, SUB25, Money, BestJobs, The Chronicle și Radio Guerrilla. ADfel este organizat cu sprijinul Euromedia, Trade Media, 360Revolution, Cărturești, Elevate, MVcom și AdProduction.