La invitatia grupului Ogilvy Romania, Wim Vermeulen – Director of Digital Innovation Ogilvy Central & Eastern Europe vine la Bucuresti unde in cadrul celei de a doua editii a Digital Marketing Forum va discuta despre tendintele mediei digitale pentru anul 2008.
Organizata de catre Evensys in data de 27 februarie 2008 la J.W. Marriott Bucharest Grand Hotel, cea de-a doua editie a Digital Marketing Forum este un eveniment ce isi propune sa aduca in prim plan cele mai noi informatii despre online marketing, mobile marketing, advergaming, podcasting, blogging sau tehnologia 3G. Este al doilea an consecutiv in care Ogilvy Group sprijina aceasta manifestare in care specialisti cu experienta in comunicare, marketing, publicitate si internet din Romania vor puncta cele mai noi idei de promovare interactiva, vor prezenta studii de caz si solutii inovative si vor prefigura tendintele din acest domeniu.
Wim Vermeulen este un profesionist experimentat al comunicarii interactive cu o experienta profesionala de aproape 20 de ani in publicitate, marketing si internet.
In cadrul workshop-ului oferit de catre OgilvyOne, Wim Vermeulen alaturi de Adrian Alexandrescu, One-to-One Communications Director OgilvyOne, va dezvalui care sunt best practices din lumea digitala si impreuna vor prezenta modalitatile de realizare a unor campanii eficiente de advertising in noile medii de comunicare.
„Internetul a devenit un mic ecosistem social digital care a schimbat semnificativ stilul de viata al multora dintre consumatori. Acum consumatorul este cel ce controleaza totul si este momentul sa regandim in mod radical modul in care comunicam.” – a declarat Wim Vermeulen, Director of Digital Innovation Ogilvy Central & Eastern Europe.
{mosloadposition user10}