Membrii organizatiei Online Trust Alliance (OTA) au organizat pe 4 iunie la Copenhaga (Danemarca) si pe 8 iunie la Amsterdam (Olanda), o sesiune de evenimente cu scopul de a propune si de a dezbate o serie de principii menite sa asigure noi standarde de protejare a reputatiei companiilor, care sa aiba ca rezultat reducerea fraudelor si abuzurilor online.
White Image este singura companie din Romania, specializata in email marketing, care a participat, anul acesta, la intalnirile organizate de OTA si care sustine implementarea acestor principii. In calitate de membru OTA, White Image este un sustinator asiduu al raspandirii celor mai bune practici in domeniu si isi propune sa le promoveze si pe plan local, sfatuind companiile romanesti implicate in activitati de email marketing in legatura cu modul optim in care sa-si protejeze clientii de infractiunile online.
Dupa o perioada de 30 de zile, in care principiile sunt deschise comentariilor publice, acestea vor fi propuse spre a fi adoptate, intr-un interval de 9 luni, de catre site-urile de e-commerce, institutiile financiare si companiile care isi desfasoara activitatatea online, indiferent de domeniul de activitate. Scopul este protejarea consumatorului de orice forma de frauda si abuz atunci cand utilizeaza internetul.
Principiile sunt incadrate in trei categorii si se refera la:
l Infrastructura (protectia serverelor, a siteurilor sau a desktopurilor etc.). Presupune verificarea vulnerabilitatii sistemelor, implementarea de programe de protectie anti-phising, anti-spam, anti-virusi, dar si stabilirea unui sistem de management al domeniilor si al unui program de monitorizare.
l Personally Identifiable Information (PII). Siteurilor li se propune sa implementeze masuri de monitorizare a mutarii datelor dintr-o retea pentru a evita abuzul si furtul acestora.
l User Choice, Control, Privacy. Introducerea unei politici de confidentialitate pentru utilizatorii unui site.
Companiile interesate de principiile OTA, pot gasi informatii pe larg despre acestea, aici.
OTA declara ca acest set de reguli ar trebui adopat si implementat de catre orice institutie fie publica ori privata, angajata in activitati de e-commerce, pentru a asigura protectia datelor personale ale utilizatorilor siteurilor, dar si pentru pastrarea unei bune reputatii a companiilor respective.
Despre OTA (www.otalliance.org)
Fondata in 2004 de lideri ai business-ului si industriei online precum Bigfoot Interactive, E-mail Senders and Provider Coalition (ESPC), Microsoft, Symantec si Sendmail, Online Trust Alliance (OTA) a luat nastere ca o reactie la cresterea alarmanta a numarului de fraude online si prin e-mail. Obiectivul: conceperea de noi solutii de autentificare a sursei unui e-mail pentru o mai buna protectie a utilizatorilor in mediul online. In prezent, OTA are statutul de organizatie non-profit, cu sediul in statul Washington.
{mosloadposition user10}