Authentification and Online Trust Alliance
White Image Loyalty Solutions anunta participarea sa in cel mai important proiect dedicat eliminarii fraudelor si abuzurilor prin email – proiectul Authentification and Online Trust Alliance (AOTA).
Misiunea AOTA este aceea de a crea un mediu online sigur, de a lupta impotriva fraudei online si abuzurilor prin e-mail cu scopul de a genera un nivel sporit de incredere si protectie a consumatorilor si business-urilor; pe scurt, de a construi un ecosistem online de business bazat pe protejarea brandurilor si a clientilor lor. Membrii sai includ organizatii recunoscute in industrie, lideri in tehnologia online precum Bank of America, Epsilon, Microsoft, Goodmail Systems, Habeas, IronPort, Symantec, Go Daddy, Lyris s.a. Acestia reprezinta tari precum Germania, Canada, Danemarca, Singapore, Statele Unite, iar o data cu participarea White Image, si Romania.
“Prin membrii nostri si companiile afiliate, Authentification and Online Trust Alliance reprezinta acum peste 1 milion de companii din mediul de afaceri si peste 500 de milioane utilizatori din toata lumea. Noii membri AOTA includ Dpt. de Trezorerie al SUA/ IRS, GC Direct si White Image Loyalty Solutions”, a declarat Craig D. Spiezle, Presedinte AOTA.
Prin prezenta sa in AOTA, White Image isi propune sa contribuie la raspandirea celor mai bune practici in domeniu, la dezvoltarea si implementarea standardelor de autentificare in e-mail marketing, precum si la identificarea unor noi standarde si solutii de protejare a reputatiei, contribuind astfel la lupta impotriva abuzurilor si la crearea unui e-mail ecosistem puternic.
In prezent, AOTA isi concentreaza eforturile pe sustinerea certificarii SSL de tip Extended Validation (EV), un standard care permite verificarea si validarea identitatii unui website in browser-ele Internet Explorer 7, Mozilla, Opera in vederea cresterii increderii consumatorilor in e-commerce si e-banking.
{mosloadposition user10}