{mosimage}"Cum au fost citite newsletterele in 2006"
Pentru al doilea an consecutiv, White Image prezinta raportul anual INSIDE – "Cum au fost citite newsletterele in 2006", raport menit sa arate modalitatea in care au fost citite newsletterele, dar si trendul care a caracterizat fiecare industrie in parte, pe anul 2006.
Raportul a fost realizat pe baza tuturor instrumentelor de analiza necesare pentru a masura eficienta in email marketing, prin monitorizarea a aproximativ 11 milioane de emailuri reprezentand 879 de newslettere trimise si monitorizate in anul 2006.
Studiul se adreseaza firmelor care utilizeaza sau isi propun sa utilizeze emailul ca si canal de comunicare cu clientii si prospectii lor.
Raportul White Image – INSIDE este structurat in 7 parti:
1. Eficienta campaniilor de email marketing – date generale
2. Evolutia si distributia ratelor de deschidere si clickthrough pe domenii
3. Cele mai bune zile pe luna pentru deschidere si clickthrough
4. Cea mai buna zi pentru clickuri pe luni
5. Distributia pe trimestre a ratelor de deschidere si clickthrough
6. Cel mai bun interval orar pentru deschideri si clickthrough in 2006
7. Date combinate/ Recomandari: Cea mai buna zi si Cel mai bun interval orar pentru clickuri pe luni.
Spre deosebire de raportul corespondent pentru anul 2005, White Image imbogateste analiza indicatorilor medii inregistrati in 2006 cu statistici diferentiate pe domenii: Retail, Consultanta, Publishing, Events& Training, Farmaceutic, Producatori, Servicii, IT, Auto si Financiar-Bancar, precum si statistici pe trimestre.
Raportul prezinta cei mai importanti indicatori de evaluare a eficientei unei campanii de email marketing, iar extragerea datelor in mod corespunzator poate folosi la crearea si /sau dezvoltarea unei strategii de succes.
{mosloadposition user10}