privind deliverabilitatea in email marketing
Se spune ca orice companie poate trimite emailuri catre abonatii sai. Se spune ca totul este roz in email marketing, ca traseul de la marketer la abonat este unul in linie dreapta, direct in Inbox-ul abonatului.
White Image Loyalty Solutions publica primul raport din Romania cu privire la ratele de deliverabilitate din email marketing. Acesta pune in evidenta faptul ca in general, 1 din 5 emailuri trimise in mod legitim nu-si atinge tinta sau nu ajunge la destinatar. Bazat pe monitorizarea prin sistemul Habeas a peste 40 de ISP-uri (Internet Service Provider) si peste 100 de campanii de emailing B2C pe an, raportul a analizat perioada ianuarie 2006 – iulie 2007 si pune in evidenta numarul de emailuri legitime care sunt filtrate si livrate in mod gresit de catre ISP-uri in Bulk. Cunoscute sub numele de "false-positives", aceste emailuri raportate in mod eronat ca Spam si livrate in Bulk-ul abonatilor sau poate deloc, calculate din numarul total de emailuri trimise, se constituie in rate de non-delivery.
Raportul este structurat in 5 parti:
1. Care este procentul emailurilor – in mod legitim trimise – filtrate si blocate de catre ISP-uri?
2. Care este timpul de procesare al emailurilor?
3. Se pot imbunatati ratele de deliverabilitate a ISP-urilor?
4. Metodologie
5. Legenda
Studiul White Image privind blocarea si filtrarea emailurilor de catre ISP- uri arata ca in prima jumatate a anului curent, filtrele Yahoo! au dus la livrarea in Bulk a unei cincimi (20%) din totalul emailurilor trimise in mod legitim de catre marketeri catre abonatii lor. Aceste rate de non-delivery inalte subliniaza regretabilele pierderi financiare pe care marketerii le sufera, potentialii clienti pe care acestia ii pierd.
Raportul realizat de White Image cuprinde date esentiale despre cauzele acestor rate de non-delivery, mecanisme de intelegere a procesului de livrare la nivelul ISP-urilor, tendinte ale ratelor de non-delivery.
{mosloadposition user10}