White Image, companie specializata in optimizarea proceselor de comunicare prin email marketing, castiga premiul Silver la MarketingSherpa’s Email Marketing Awards 2013 – cea mai importanta competitie internationala care premiaza eficienta in email marketing.
Premiul a fost obtinut la categoria Best Email List Growth Campaign pentru campania Noriel 500, coordonata pentru liderul pietei de retail de jucarii din Romania – Noriel.
Conform juriului Email Marketing Awards 2013, campania Noriel 500 a fost premiata pentru ca: "In just one month, this campaign grew the database by 71%. With this success, the team is planning for the future."
In cadrul MarketingSherpa Email Awards 2013 au fost premiate 17 din cele peste 500 de campanii inscrise in competitie in 6 categorii. Premiul Best-in Show a fost obtinut de NFL.com. Alte campanii premiate au fost desfasurate pentru branduri precum Sony, L’Occitane, American Airlines, Adobe, Dortmund Airoport, WWF Germany, Blinds.com, coordonate de agentii precum: e-Dialog, Harte-Hanks, rabbit eMarketing GmbH, ECI. Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc pe 20 februarie in Las Vegas in cadrul Email Summit 2013.
White Image a mai fost premiata la MarketingSherpa Email Awards cu aur in anii 2008 si 2009 pentru campanii desfasurate clientului Renault.
{mosloadposition user9}