la MarketingSherpa’s Email Marketing Awards 2014
White Image, companie specializata in optimizarea proceselor de comunicare, castiga 3 mentiuni de onoare la MarketingSherpa’s Email Marketing Awards 2014 – cea mai importanta competitie internationala care premiaza eficienta in email marketing.
Cele 3 premii au fost obtinute pentru clientii: Porsche Inter Auto, Altex si Renault, la categoriile Build and Cleanse – E-commerce, Build and Cleanse – Lead Gen, Create and Design – E-commerce.
Conform membrilor juriului, lucrarile premiate nu semnaleaza doar excelenta in a genera rezultate solide prin email marketing, dar au reusit intr-o maniera creativa si focusata pe audienta sa transforme oportunitatile in provocari.
In plus, campania pentru Porsche Inter Auto premiata in categoria E-commerce, va fi prezentata ca si studiu de caz in cadrul Summitului MarketingSherpa din februarie 2014, din Las Vegas.
In cadrul MarketingSherpa Email Awards 2014 au fost inscrise 106 campanii in 2 categorii principale; E-commerce si Lead Generation. Premiul Best-in Show a fost obtinut de Eventful. Alte campanii premiate au fost desfasurate pentru branduri precum Hallmark Canada, Dell, Whirlpool, 3M Canada, Royal Caribbean, Adobe, HIS.
Ceremonia de decernare a premiilor va avea loc pe 18 februarie in Las Vegas in cadrul Email Summit 2014.
White Image a mai fost premiata la MarketingSherpa Email Awards cu aur in anii 2008 si 2009 pentru campanii desfasurate pentru clientului Renault, si cu Silver in 2013 pentru campania de lead generation desfasurata pentru clientul Noriel.
{mosloadposition user9}