HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de constructii si gradinarit", alege White Image pentru a comunica prin email cu actualii si potentialii sai clienti.
Mesajele trimise de HORNBACH prin email se doresc a fi un instrument proactiv de comunicare, aducand clientilor fideli informatii despre produsele si serviciile Hornbach, dar si despre noile lansari. Acestea au, in plus, si rolul de educare, dorind sa devina un puternic instrument de customer support si vanzari.
Programul de comunicare prin email HORNBACH, desfasurat in colaborare cu White Image, va avea in prima faza ca obiectiv cresterea bazelor de date si va asigura relatia cu actualii si potentialii clienti, adaptandu-se permanent la preferintele legate de continut ale acestora.
Grupul Hornbach, fondat in 1877, este o afacere de familie si se numara printre liderii de pe piata magazinelor de materiale de constructii si gradinarit din Europa.
Cotata la Bursa din Frankfurt inca din 1987, compania activeaza in 9 tari europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elvetia, Cehia, Slovacia, Suedia si Romania), operand 137 de magazine.
In Romania, Hornbach a deschis primul magazin in 2007, iar in acest moment detine trei magazine in Bucuresti (Berceni, Militari si Balotesti), unul in Brasov si unul in Timisoara.
Fondata in 2003, White Image este prima companie specializata in email marketing si solutii de loializare din Romania focusata pe optimizarea proceselor de comunicare cu raspuns direct si generarea de conversii. Printre clientii White Image se numara: Altex, ING Bank, ING Asigurari, Skoda, Seat, Audi, Volkswagen, eMag, Noriel, Vola, XTB, Eurocor, Happy Tour, Aerotravel, TNT, Hostway, Flanco, Dacia, Renault, Ensight, Farmaciile Dona, Gandul, Media Galaxy, Provideo, Qualians, Seat, Valrom, Ziarul Financiar.
{mosloadposition user9}