in cel mai recent studiu – INSIDE 2009
White Image Loyalty Solutions publica o noua editie a studiului anual INSIDE, studiu care analizeaza modul in care au fost citite newsletterele in 2008. Surprinzator, rezultatele arata ca toti indicatorii au cunoscut un trend ascendent fata de anii anteriori.
In 2008, rata medie de deschidere a fost de 20.7%, fata de 19% din 2007, iar rata de clickthrough by opened a urcat de la 37.78% la 39.03%
Studiul “INSIDE 2009” analizeaza 60.180.386 de emailuri, reprezentand un esantion de 6.234 de campanii trimise de White Image in 2008. O copie a studiului in format PDF poate fi descarcata de la adresa //www.whiteimage.ro/clients/wi/inside_2009.pdf si sta la dispozitia tuturor companiilor si marketerilor care doresc sa realizeze campanii de email marketing eficiente.
Cateva repere din acest studiu:
l in 2008, luna septembrie a fost cea mai buna in ceea ce priveste ratele de deschidere (22.54%), de clickthrough (9.91%) si clicktrough by opened rate (43.94%)
l indiferent de trimestru, in 2008 rata de deschidere a fost peste cea din 2007, crescand cu 1.26%
l trimestrul cel mai slab se afla in intervalul aprilie-iunie, cand rata de deschidere a fost de 19.72%
l indicele CTR a avut o medie de 8% in 2008, crescand cu aproximativ 1% fata de 2007
l campaniile cu subiecte scurte, de maxim 15 caractere au avut cele mai mari rate de deschidere
l media de citire a articolelor a fost intre 1.45 si 1.58, cea mai buna luna fiind ianuarie
l ziua cu cele mai bune deschideri a fost vineri, fiind urmata de zilele de miercuri si joi
l intervalul orar care a performat cel mai bine pentru deschideri in 2008 este 12.01-15, la fel ca in 2007; in intervalul 19-22 se inregistreaza cresteri majore (de aproximativ 4%)
l domeniile de activitate cu cele mai mari rate de deschidere au fost: financiar-bancar (44.17%), retail (36.66%), producatori (36.61%)
White Image realizeaza pentru al patrulea an consecutiv, singurul studiu de pe piata din Romania referitor la obiceiurile de citire a newsletterelor. Studiul prezinta o analiza completa a ratelor de deschidere, CTR (clickthrough) si CTRO (clickthrough by opened) pe zile, luni, trimestre, incluzand si o analiza comparativa cu ceilalti ani.
Pentru companiile care doresc sa isi imbunatateasca performantele in ceea ce priveste comunicarea directa, prin email, White Image ofera o serie de recomandari ce pornesc de la datele din studiu: ce este de evitat, cum este optim de implementat.
Solicitati studiul la adresa //www.whiteimage.ro/clients/wi/inside_2009.pdf
{mosloadposition user10}