Platforma de email marketing a companiei White Image Loyalty Solutions, se imbogateste cu un nou instrument de validare in timp real a adreselor de email, menit a preveni introducerea gresita a acestora in formularele online.
Criteriul de baza a fost faptul ca intre 10 si 20% dintre adresele introduse in formularele online, sunt incorecte.
Principala problema pe care o rezolva instrumentele de validare in timp real a adreselor de email este aceea de a permite notificarea celui care completeaza formularul, de eroarea existenta, inainte ca adresa sa fie introdusa in baza de date. Cei care au completat incorect adresa, pot remedia greseala pe care au facut-o, daca isi dau seama de ea. Astfel, datele colectate online vor beneficia de o si mai mare acuratete, iar acest lucru inseamna cu 10-20% mai multe adrese valide in lista.
“Lansarea acestui serviciu era un pas normal in ceea ce ne priveste, intrucat bazele de date White Image contin, probabil, cea mai extinsa lista de adrese de email problematice, colectate in ultimii 5 ani si jumatate”, spune Andrei Georgescu, managing partner White Image.
Cu ajutorul acestui instrument, se verifica:
– erorile de format si de sintaxa
– erorile de domeniu
– erorile privind existenta/inexistenta unor domenii
– adresele scrise gresit in mod intentionat
– adrese care nu exista, acolo unde este posibil
In plus, beneficiile folosirii validarilor in timp real sunt:
– notificarea imediata a persoanele care completeaza formularul, despre greseala existenta
– prevenirea introducerii in baza de date a adreselor problematice
– construirea unei baze de date curate, inca de la inceput
– maximizarea ratelor de livrare in Inbox si minimalizarea riscurilor de a intra in blacklist.
– reducerea costurile de operare
Acest nou serviciu este la dispozitia tuturor site-urilor care contin un formular de inregistrare.
{mosloadposition user10}