din campania promoţională 2007
Western Union România a acordat primele trei premii din campania “Câştigă aşa cum ar fi vrut”. Cele trei premii, în valoare de 5.000 EUR fiecare, au fost acordate, după tragerea la sorţi, Deliei Berar din Petrila, Dianei Savin din Braşov şi Mariei Sălăgean din Bistriţa.
Campania “Câştigă aşa cum ar fi vrut” se desfăşoară în perioada 26 martie – 31 decembrie 2007 şi vizează toţi clienţii din România care realizează transferuri de bani prin serviciul Western Union. Pe durata campaniei, vor fi acordate 572 de premii, după cum urmează: 3 premii lunare în valoare de 5.000 EUR fiecare, 10 premii săptămânale în valoare de 100 EUR fiecare şi 1 premiu zilnic în valoare de 100 EUR. Valoarea totală a premiilor este de aproximativ 350.000 EUR.
Oferind aceste premii, Western Union aduce clienţilor săi posibilitatea ca un transfer financiar să fie mai mult decât o simplă trimitere de bani, un câştig pentru cei dragi.
„Mecanismul acestei noi campanii a fost gândit în aşa fel, încât să ne dea posibilitatea să recompensăm cât mai mulţi clienţi pentru încrederea cu care folosesc serviciul de transfer de bani Western Union. De asemenea, prin premiile oferite putem să îndeplinim măcar una dintre dorinţele clienţilor, aceea de a trimite mai mulţi bani celor dragi, aşa cum şi-ar fi dorit”, a declarat Alexandru Bădulescu, Country Director, Western Union România şi Moldova.
Campania promoţională a fost lansată în martie, odată cu noua strategie de imagine a Western Union România derulată sub sloganul ”Aproape de acasă”. Toate spoturile care susţin această strategie sunt realizate integral în România, o premieră în istoria companiei pe piaţa locală.
Campania promoţională “Câştigă aşa cum ar fi vrut” se va desfăşura în cele peste 3.200 de locaţii ale agenţilor Western Union din România.
{mosloadposition user10}