Fundaţia Western Union va dona 60.000 USD către trei organizaţii non-profit în numele câştigătorului
Pot şase oameni din diferite regiuni ale globului să reprezinte o companie ca ambasadori ai optimismului? da!
Compania globală de transferuri de bani Western Union (NYSE: WU) a anunţat câştigătorii concursului online global organizat pentru selectarea a şase ambasadori yes!
Cei şase câştigători provin din mai multe regiuni ale lumii şi sunt:
· Kirit Parmar, din Ahmedabad, India
· Dickson Oyaro, din Minneapolis, SUA
· Roy Honjo, din Honolulu, Hawaii
· Teresita Drake, din Trenton, SUA
· Yemane Muzey, din New Brunswick, Canada
· Ruben Morales Enterraos, din Cuba
Fiecare din cei şase câştigători va alege, în numele Western Union, una dintre cele trei organizaţii non-profit care desfăşoară proiecte educaţionale la nivel mondial – Mercy Corps, Room to Read sau AED (Academia pentru dezvoltare educaţională). Fiecare organizaţie aleasă va primi din partea Fundaţiei o donaţie de 10.000 USD în numele câştigătorului. Totalul sumei alocate în acest scop fiind de 60.000 USD.
"Aceşti şase câştigători sunt reprezentanţi perfecţi ai clienţilor Western Union", a afirmat Gail Galuppo, Vicepreşedinte Executiv şi Chief Marketing Officer Western Union. "Poveştile lor descriu modul în care au reuşit să depăşească greutăţile – în unele cazuri chiar situaţii extrem de dificile – pentru a-şi îndeplini visurile. Sunt o inspiraţie pentru noi toţi şi suntem încântaţi să îi avem ca ambasadori".
Căutarea celor şase ambasadori ai campaniei yes! a început în februarie 2009, când oamenii de pretutindeni au fost încurajaţi să viziteze site-ul Western Union, www.wuyeseffect.com, şi să posteze povestiri inspiraţionale, optimiste, despre modul în care ei – sau altcineva – au spus da! viitorului.
Site-ul web face parte din campania globală yes! a Western Union, care susţine speranţele şi visurile a celor peste 200 de milioane de oameni din întreaga lume care trăiesc în afara ţărilor lor de origine.
Cei 12 finalişti au fost selectaţi de juriu dintre sute de participanţi. Oamenii au fost încurajaţi să viziteze site-ul din nou şi să voteze pentru unul dintre cei 12 finalişti pentru a putea fi selectaţi cei şase câştigători. Astfel, s-au strâns aproape 2.200 de voturi.
Ambasadorii vor deveni reprezentanţi ai companiei şi vor inspira alţi oameni să rămână optimişti şi încrezători în faţa dificultăţilor, pentru a-şi îndeplini visurile. De asemenea, ambasadorii vor fi invitaţi să participle la o masă rotundă “virtuală” în cadrul căreia vor fi discutate problemele emigranţilor.
{mosloadposition user10}