Western Union lansează prima sa campanie de comunicare a serviciului de transfer de bani din România către destinaţii din întreaga lume.
Disponibil pe piaţă încă din 1999, serviciul este dedicat tuturor clienţilor, cetăţeni români sau străini, care au nevoie de o soluţie rapidă, sigură şi de încredere pentru a trimite bani în afara ţării.
“Western Union este foarte bine cunoscut în România ca serviciul de transfer de bani sigur şi rapid prin care poţi primi bani de oriunde din lume. Aceasta şi datorită faptului că publicul ţintă pentru campaniile realizate în ultimii ani în România a fost format din cei care primesc bani din străinătate. Prin campania de acum, ne propunem să facem la fel de cunoscut serviciul în sens invers, care funcţionează la fel de eficient – dinspre România spre 200 de ţări şi teritorii din întreaga lume“, a declarat Claudia Marta, Marketing Manager Western Union România şi Bulgaria.
Conceptul creativ al campaniei poartă semnătura Doc Comm şi a fost declinat într-un spot TV, o campanie de bannere pe web, panouri outdoor şi indoor şi materiale la punctele de vânzare.
Spotul TV se numeşte “ Vecinul asiatic“ şi este o continuare a spotului “ Vecinii“ realizat, în 2008, de aceeaşi agenţie. Şi de această dată, acţiunea se întâmplă într-una dintre locaţiile agenţilor Western Union din România, iar “vecinul” care trimite bani acasă este de origine asiatică.
“Întrucât platforma iniţiată anul trecut, prin campania “Vecinii”, şi-a atins foarte bine obiectivele, continuarea acesteia a venit în mod firesc. În fond, e vorba de alte beneficii ale utilizării serviciilor Western Union, prin urmare am optat pentru continuarea comunicării în acelaşi registru, ţinând însă cont de noua platformă de brand. Este vorba de o situaţie din viaţa reală, construită în ton optimist şi cu umor, în care consumatorul e dornic să împărtăşescă unui vecin întâlnit întâmplător experienţa plăcută trăită cu Western Union“, a declarat Ioana Gherasim, Account Director, Doc Comm.
Spotul a fost realizat de agenţia de publicitate Doc Comm cu ajutorul casei de producţie Smart Film şi a regizorului Răzvan Mărculescu. Castingul a fost o parte importantă a pregătirii filmărilor, protagonistul străin al spotului fiind un tânăr de origine mongolă care trăieşte de mult timp în România.
Spotul va fi difuzat pe principalele canale TV, în format de 30 secunde, începând cu seara de vineri, 3 aprilie 2009.
Această nouă campanie de comunicare a fost dezvoltată în spiritul noii imagini de brand Western Union, lansată la nivel global sub semnul pozitiv al mesajului – yes! – da! pentru România – la începutul acestui an.
Echipele implicate în realizarea campaniei sunt Claudia Marta (Marketing Manager România & Bulgaria), Alina Kasprovschi (Deputy Marketing Manager România & Bulgaria) şi Ruxandra Dicu (Team Assistant) de la Western Union şi Diana Angelescu (copy), Octavian Giosanu (art), Ioana Gherasim (client service) de la Doc Comm.
{mosloadposition user10}