Western Union (NYSE: WU), unul din liderii globali în servicii de plăţi, a devenit noul partener global şi sponsor oficial al UEFA Europa League, una dintre cele mai prestigioase competiţii de fotbal. Acest parteneriat intră în vigoare imediat şi va dura până la Finala UEFA Europa League din 2015.
Sponsorizarea celei mai importante competiţii de fotbal inter-cluburi din lume, care include 193 de echipe profesioniste de fotbal din 53 de ţări, reprezintă o oportunitate unică pentru vizibilitatea mărcii Western Union la nivel global. În fiecare sezon, competiţia înregistrează o audienţă cumulată de aproximativ 1,3 miliarde de persoane prin retransmiterea meciurilor în peste 200 de ţări din întreaga lume. Capitalizând această expunere globală şi bazându-se pe reţeaua sa extinsă de 500.000 de locaţii ale Agenţilor din 200 de ţări şi teritorii, Western Union îşi propune să conecteze clienţii şi agenţii săi de peste tot din lume la emoţiile UEFA Europa League. Parteneriatul include oportunităţi de dezvoltare de conţinut video, digital şi de social media prin implicarea brandului UEFA Europa League.
Diane Scott, Vice-Preşedinte Executiv, Chief Marketing Officer şi Preşedinte al Western Union Ventures consideră:
“Suntem încântaţi să devenim Partenerii Oficiali ai UEFA Europa League. Ceea ce face fotbalul unic, este tocmai universalitatea lui, el fiind la fel de mult apreciat oriunde pe glob. Prin prezenţa sa în 200 de ţări din întreaga lume, Western Union vrea să le permită clienţilor şi partenerilor săi să se conecteze la emoţiile UEFA Europa League oriunde s-ar afla pe glob”.
Marc Audrit, Vice-Preşedinte Global Brand Western Union adaugă:
“Parteneriatul dintre Western Union şi UEFA este o oportunitate fantastică pentru a ne comunica brandul la scară globală. Notorietatea UEFA Europa League este mare pretutindeni în lume, peste 92% dintre fanii internaţionali ai fotbalului cunoscând această competiţie, din Mexic şi până în Nigeria sau Hong Kong. Peste 1.400 de jucători, reprezentând 113 ţări au fost implicaţi în competiţia din acest an”.
Ca parte a programului de sprijinire a UEFA Europa League, Western Union dezvoltă proiecte complexe de marketing şi comunicare prin care va căuta să-i conecteze, într-un mod inspirat şi unic, pe clienţii din întreaga lume şi pe jucătorii din competiţie.