Clasamentul Auto Bild a oferit o nouă confirmare: plăcerea condusului este recompensată – pe piaţa din Germania, MINI Cooper S îşi menţine valoarea mai bine decât orice alt automobil din clasa mică.
München. Când vine vorba de plăcere a condusului, MINI este un câştigător permanent. Şi nu poate fi învins nici când este analizată menţinerea valorii, o reconfirmare venită atunci când MINI Cooper S a fost desemnat "Wertmeister 2013" (Campionul Valorii 2013). Acesta este al nouălea an consecutiv când un model al mărcii premium din Marea Britanie a ocupat primul loc la categoria automobilelor mici în clasamentul publicat de revista Auto Bild. Noul deţinător al titlului a preluat laurii de la MINI Cooper, care a câştigat "Campionul Valorii" la precedentele două ediţii. Premiul este acordat modelelor care se bucură de un preţ de revânzare foarte bun în Germania. Rezultatele au fost publicate integral în ultimul număr Auto Bild.
Calitatea premium şi designul expresiv, puterea şi eficienţa motorului turbo de 135 kW/184 CP şi agilitatea distractivă au adus o popularitate remarcabilă modelului MINI Cooper S, precum şi titlul "Wertmeister 2013". Acestea au fost concluziile ultimului studiu privind menţinerea valorii maşinilor din Germania. Sondajul a fost realizat de revista auto cu cea mai mare circulaţie din Europa în colaborare cu institutul pentru analize de piaţă Schwacke. Specialiştii pieţei auto au analizat valoarea de revânzare pe care clienţii se aşteaptă să o obţină după patru ani pentru modele din zece segmente, înmatriculate prima dată în 2012. În categoria maşinilor mici, prognoza pentru MINI este una foarte bună şi de această dată; studiul arată că MINI Cooper S poate fi revândut la 64,8% din valoarea iniţială.
Cum deprecierea este un factor semnificativ în calcularea costului pentru fiecare client de maşină nouă, clasamentul "Wertmeister" reprezintă o bază utilă în luarea deciziei de cumpărare. Specialiştii pieţei auto evaluează fiecare model folosind criterii precum caracteristicile automobilului, preţul de cumpărare, performanţele în teste comparative, imaginea mărcii şi costurile de întreţinere.
De asemenea, la calcularea menţinerii valorii au fost luate în considerare atât tendinţa generală a cumpărătorului, cât şi dezvoltarea pieţei auto. Rezultatele pentru segmentul maşinilor mici vor încuraja clienţii să investească şi în acest an în plăcerea condusului emblematică pentru MINI.