Patrick Collister, Mauricio Alarcόn, Sue Anderson si Jan Leube sunt vorbitorii editiei aniversare a festivalului AdPrint, care se va desfasura in perioada 12-15 februarie la Brasov.
Weekendul AdPrint va incepe cu seminarul sustinut de Jan Leube care incearca sa gaseasca raspuns la intrebarea „Where is print going in a digital world (Challenges. Chances. Cases)”. Jan este Chief Creative Officer BBDO Berlin din 2008 si inainte sa detina actuala pozitie a lucrat 8 ani la Scholz & Friends Berlin, unde a castigat peste 350 de premii in competitii nationale si internationale.
Ziua continua cu prezentarea „The New Rules of Communication” sustinuta de Patrick Collister, fondatorul agentiei de training Creative Matters. Patrick a lucrat in publicitate pana in 2003 cand si-a fondat propria agentie de training creativ. In 2006 a pus bazele raportului anual Big Won – o analiza a industriei de comunicare, de la publicitate la direct marketing, masurata prin calitatea si cantitatea premiilor castigate. Patrick va deschide si sesiunea de seminarii de sambata, cand va prezenta rezultatele si concluziile raportului The Big Won.
Cel de-al doilea seminar al zilei va fi sustinut de Sue Anderson, care va face o incursiune in istoria comunicarii brandului Coca-Cola – ”A history of Coca-Cola advertising. How a classic brand stays contemporary”. Sue este Director de Creatie al contului Coca Cola in cadrul Wieden + Kennedy si are o experienta de 15 ani in publicitate timp in care a castigat numeroase premii la Cannes, One Show, Clio, Epica.
Seria prezentarilor va fi incheiata de Mauricio Alarcón, in prezent Director de Creatie Executiv al agentiei S,C,P,F…, una dintre cele mai prestigioase agentii din Spania ultimilor 10 ani. Mauricio va vorbi despre schimbarile care au avut si au loc in publicitate in cadrul seminarului „The place that interactive stole from print”. Mauricio s-a alaturat recent agentiei din Barcelona, dupa trei ani petrecuti la Crispin Porter + Bogusky in pozitia de Director de Creatie Asociat.
Vineri si sambata petrecerile AdPrint vor incheia zilele de festival. Gala de premiere va avea loc in seara zilei de 14 februarie. Pe toata durata festivalului, insa, expozitia AdPrint va fi deschisa pentru toti cei prezenti in Brasov.
Seminariile AdPrint se adreseaza atat creativilor si oamenilor de marketing, cat si jurnalistilor si studentilor. Pachetele de acces la festival si informatii detaliatese despre evenimente se gasesc pe site-ul oficial al festivalului, www.adprint.ro.
{mosloadposition user10}