Weekendul 17-18 iulie a fost unul de bun augur pentru Antena 1. Observatorul orei 16 a încheiat săptămâna sub semnul leadershipului, reuşind să fie în fruntea audienţelor 7 zile din 7, filmele alese de Antena 1 au fost alegerea celor mai mulţi români, iar show-ul Burlacul are succes şi la redifuzare.
Observatorul orei 16 îşi menţine poziţia de lider al ştirilor după amiezei. În saptamâna 12-18 iulie ştirile de la Antena 1 au fost constant alegerea celor mai mulţi români cu vârsta între 15 şi 54 de ani, înregistrând o audienţă medie de 2.9% şi o cotă de piaţă de 18.2 procente, ceea ce le-a plasat în fruntea programelor difuzate în intervalul orar al Observatorului. Pe locul secund s-a aflat postul Pro TV, cu un share de 11.8% şi un rating de 1.9%, fiind urmat de Realitatea TV.
Reluarea emisiunii Burlacul, difuzată sămbătă, 17 iulie, de la ora 17.00 a avut şi ea un success extraordinar, propulsând din nou postul Antena 1 pe primul loc în calasamentul programelor TV difuzate în România. Astfel, redifuzarea celui de-al doilea episod a înregistrat pe targetul 15-54 urban un rating de 2.4% şi o cotă de piaţă de 14 procente, lăsând în urmă posturile PRO TV şi Realitatea TV. La ora 18:31, Burlacul a fost urmărit de 409.000 telespectatori din mediul urban, de două ori şi jumătate mai mulţi decât cei care au urmărit postul Pro Tv.
Lider de audienţă a fost şi filmul “Magnatul grec”,difuzat duminică de Antena 1. În intervalul 14:03 – 16:00, a cesta a înregistrat pe targetul 15-54 urban o audienţă de 1.7%, în vreme ce posturile Pro Tv şi Prima s-au clasat pe poziţiile doi şi trei.
{mosloadposition user9}