Luni, 1 Octombrie 2012, in cadrul celei de-a douasprezecea editii a festivalului Internetics, IAB Romania a acordat distinctia Webvertiserul Anului companiei P&G.
Astfel, IAB Romania premiaza anul acesta o companie cu o prezenta consistenta in marketingul traditional, in special la TV, pentru disponibilitatea si actiunile concrete de a integra mediul online in strategia de comunicare a mai multor marci din portofoliul sau.
IAB Romania rasplateste efortul si determinarea de a transforma un gigant mondial al marketingului ATL, intr-o companie ce a adoptat mediul digital in modul cel mai activ,atat prin implicarea sa in dialogul purtat cu consumatorii pe canalele online, precum si prin integrarea de instrumente si diversi indicatori in promovarea marcilor sale prin mediul digital.
Desemnarea castigatorului a venit in urma votului membrilor Consiliului Director al IAB Romania, in baza nominalizarilor primite din partea membrilor Asociatiei.
Fiecare nominalizare a fost evaluata foarte atent, urmarind foarte strict un set de criterii, printre care mentionam:
– integrarea consistenta a mediului digital in strategia de marketing a mai multor marci din portofoliu; integrarea canalelor online in mixul de comunicare si dezvoltarea unor campanii cu o componenta majora de online atat in comunicarea de marca cat si in PR
– utilizarea multiplelor canale de comunicare digitale in construirea marcilor online; inovatie in publicitatea online – contributia la dezvoltarea mediului online prin generarea continutului
– creativitate si inovatie in prezenta online; proiecte inedite derulate atat pe platforme locale cat si internationale.
– respectarea standardelor IAB in campaniile derulate;
Premiul a fost inmanat d-nei Ileana Cocias, Brand Operations Integration Manager P&G, in cadrul Galei Internetics de ieri, de catre Bogdan Nitu, Vice-Presedinte al IAB Romania.
„Fiind unul dintre liderii industriei FMCG, milioane de oamenii din intreaga lume sunt influentati zilnic de campaniile de publicitate ale brandurilor sale, in timp ce alte mii de branduri se inspira din abordarea riguroasa a fiecarei initiative de marketing. Anul acesta, P&G a stabilit un bench-mark la nivel local in ceea ce privește investitia in publicitatea online si dialogul din acest mediu cu consumatorii. Speram ca acest exemplu sa se regaseasca anul viitor si la alte branduri si companii, pentru ca online-ul nu mai este de mult un «nice-to-have», ci un «must-have»”, a declarat Bogdan Nițu, Vice-Președinte al IAB Romania.
Aceasta este a 6a editie Internetics la care IAB Romania ofera distinctia Webvertiserul anului, pana acum fiind premiate companiile: Unilever (2007), L’Oreal Romania si Coca-Cola Romania (2008), Orange Romania (2009), ING Bank (2010) si Petrom (2011).