Rezultatul unui efort sustinut, site-ul www.etenis.ro a fost lansat astazi in Internetul romanesc de Webvertise. Care sunt ingredientele succesului pentru site-ul www.etenis.ro? In primul rand, echipa Webvertise a pus pasiune in realizarea proiectului. In al doilea rand, si echipa www.etenis.ro se identifica cu site-ul din toata fiinta ei. Prin combinarea acestor doua lucruri, nu poate sa rezulte decat un site foarte placut. Ce va spune un blogger pe blogul sau, dupa ce viziteaza site-ul www.etenis.ro? Care este perspectiva lui asupra site-ului? Webvertise crede ca blogger-ul va fi multumit de ce a vazut pe site. Site-ul a fost creat cu gandul la internauti, ei sunt motivul pentru care site-ul a fost creat. In acest sens, la rubrica de "Contact" fiecare dintre cele trei magazine are o harta virtuala. Apoi, o revista apropiata site-ului, Tenis Partener, poate fi comandata folosind instrumente online. In fine, sectiuni precum cele de "Linkuri" sau "Centru informativ" pot fi folosite de internauti.
Ce gaseste un vizitator al site-ului? Compania de web design si optimizare pentru motoarele de cautare Webvertise a incercat sa surprinda pe site bogatia ofertei celor de la etenis. Pe site sunt articole de la multe sporturi, cum sunt tenis de camp, tenis de masa, sporturi de echipa (fotbal, fotbal american, baschet, baseball, volei), golf, squash sau badminton. In plus, exista si o sectiune dedicata hainelor sportive.
Vizitatorii site-ului vor fi incantati sa descopere pe site o structura intuitiva, care faciliteaza mult navigarea. Meniul din partea stanga este axat pe sporturile de pe site, iar meniul din partea superioara prezinta celelalte pagini ale site-ului.
Iulian DRAGOMIR activeaza ca director vanzari in cadrul Webvertise. Pentru el, activitatea sportiva reprezinta un domeniu in care Webvertise e mandra ca a intrat. "A fost o provocare sa avem un proiect in domeniul sportului. Mai mult decat atat, site-ul a fost unul complex, cu numeroase produse oferite spre vanzare. Din discutiile de dupa prezentarea produsului final, clientii au fost incantati de rezultate" a spus Iulian DRAGOMIR.
Nu se poate uita insa ca site-ul este facut de o companie care pune mult pret pe optimizarea pentru motoarele de cautare pentru clientii sai. Site-ul are o harta a site-ului, exista si un catalog al produselor, iar fiecare pagina are un link construit optim. S-a pus accent si pe cuvinte cheie, descrierea paginilor, si un titlu unic pentru fiecare pagina in parte.
{mosloadposition user10}