Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

WEBSTYLER desemnata pentru a sasea oara Agentia Anului la Internetics

Cea mai premiată agenție digitală din România și deținătoarea titlului de Agenția Deceniului a continuat aseară, seria succeselor la Internetics, festivalul local dedicat publicității online. Astfel, după ce și-a îmbogățit palmaresul cu încă 6 trofee obținute pentru platforma de responsabilitate socială Țara lui Andrei (client Petrom) și campania Why Don’t You Come Over (client Gândul.info), WEBSTYLER a fost desemnată pentru a șasea oară Agenția digitală a Anului in cele 12 participări la acest festival.

„La doar o zi după ce am câștigat recunoașterea pe plan regional prin câștigarea primului nostru Grand Prix international, la Golden Drum, alături de GMP cu Why Don’t You Come Over, acum am reușit să ne impunem, din nou, pe plan local. Aceasta a șasea recunoaștere ca cea mai valoroasă agenție digitală la cel mai important festival românesc dedicat comunicării digitale ne dă un plus de motivație pentru viitor. Le mulțumesc clienților pentru încrederea pe care o au în noi și felicit echipa noastră pentru pasiunea si dedicarea de care dau dovada zilnic.”, a declarat Bogdan Nițu – General Manager al WEBSTYLER.

Fiecare dintre campaniile câștigătoare are un element de consumer engagement, fapt ce o face memorabilă, atât din punct de vedere creativ, cât și eficienței.

Platforma de responsabilitate socială Petrom s-a făcut remarcată prin strategie, creativitate şi rezultate într-un domeniu dificil și complex, comunitati online. Țara lui Andrei nu este un simplu loc de discuții, ci o platformă care oferă conținut de valoare, care inspiră oamenii să creeze proiecte pentru comunitățile în care trăiesc și care îi motivează să-și asume roluri active în materializarea acestora.

Why Don’t You Come Over este campania realizată în România care a generat cea mai mare vizibilitate pe plan internațional – atât în presa internațională unde a generat acoperire media în valoare de peste 2 milioane de euro, cât și în Parlamentul European sau chiar în Guvernul Marii Britanii.

Plecând de la ideea echipei GMP Advertising de a reacționa la campania britanicilor cu mesajul‚ „Why don’t you come over?”, speriați de o invazie a românilor în 2014, Webstyler a creat ceea ce britanicii numesc „Walking the talk”: o platforma prin care românii și-au dovedit ospitalitatea dincolo de cuvinte, întâi prin couchsurfing, oferindu-și canapeaua din sufragerie pentru britanicii curioși să ne viziteze, ceea ce cred că este una dintre cele mai profunde forme de engagement create vreodată într-o campanie românească, iar apoi prin business-urile românești care au postat oferte de joburi pentru britanici.

Prin câștigarea celor 7 trofee (inclusiv cel pentru Agenția Anului), WEBSTYLER a reușit să atingă și să depășească bariera celor 50 de premii obținute de o agenție digitală la Internetics.

„Această performanță vorbește de la sine despre potențialul echipei WEBSTYLER de a livra campanii creative și eficiente în industrii diverse, dar și spiritul de Forward Thinkers al întregii echipe. Suntem fericiți că în toți acești ani am reușit să setăm repere sănătoase, să ne autodepășim si, intr-o industrie in care dinamica la varf a agentiilor de digital este foarte mare, WEBSTYLER este singura prezenta constantă din ultimii 13 ani pe podiumul Internetics, de cele mai multe ori chiar pe cea mai înaltă treaptă a acestuia.”, conchide Bogdan Nițu.

Lucrările premiate marca WEBSTYLER și trofeele câștigate de cea mai titrată agenție digitală din România la Internetics 2013 sunt:
– Țara lui Andrei pentru Petrom, brand Petrom – în secțiunea Websites, micro sites and blogs promoting brands, categoria Social campaigns, political and awareness messages;
– Țara lui Andrei pentru Petrom, brand Petrom – GOLD în secțiunea Websites, micro sites and blogs promoting brands;
– Why Don’t You Come Over pentru Mediafax Group, brand Gândul.info – în secțiunea Online media and tools, categoria Viral non video;
– Why Don’t You Come Over pentru Mediafax Group, brand Gândul.info – în secțiunea Online media and tools, categoria Social media tools;
– Why Don’t You Come Over pentru Mediafax Group, brand Gândul.info – în secțiunea Interactive campaigns – digitally led campaigns, categoria Art, culture, media and entertainment;
– Why Don’t You Come Over pentru Mediafax Group, brand Gândul.info – SILVER în secțiunea Interactive campaigns – digitally led campaigns.

De asemenea, WEBSTYLER a primit si urmatoarele nominalizari:
– Romtelecom.ro pemtru Romtelecom – în secțiunea Websites, micro sites and blogs promoting brands, categoria Services
– Rețeta Perfecta pentru Unilever, brand Knorr – în secțiunea Websites, micro sites and blogs promoting brands, categoria FMCG Food
– Familia 4×4 pentru Mitsubishi, brand Outlander – în secțiunea Online media and tools, categoria E-mail marketing for brand campaigns
– Why Don’t You Come Over pentru Mediafax Group, brand Gândul.info – în secțiunea Online media and tools, categoria Digital Branded Content
– Familia 4×4 pentru Mitsubishi, brand Outlander – în secțiunea Interactive campaigns – digitally led campaigns, categoria Durables.

Bucuresti, 11.10.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.