Pentru un client de e-banking, pagina de Internet in care isi administreaza fondurile devine principala legatura cu Banca. Cu cat exista mai multa libertate in organizarea informatiilor, in personalizarea paginii, in modificarea ariilor de interes functie de evenimentele din viata fiecaruia, cu atat personajul principal, adica Utilizatorul, se simte mai apropiat de banca sa. Web 2.0 ofera instrumentele. Obiectivul principal al folosirii lor este sa duca relatia dintre Banca si Utilizator in spatiul personal, fara sa fie intruziv.
Ce aduce nou web 2.0
Dinamism. In prezent, informatiile sunt livrate in forma si in ordinea pe care o stabileste Banca. Prin flexibilitatea pusa la dispozitie de noua tehnologie, de la prima interactiune si pe tot parcursul folosirii paginii de e-banking, Utilizatorul poate sa aduca spatiul de lucru cat mai aproape de interesele sale.
Apropiere. Datorita modalitatii de programare a paginilor, fiecare utilizator sau grup de utilizatori are propria organizare a paginii, facilitand accesul mai rapid la conturile pe care are nevoie sa le foloseasca cel mai des si mascarea conturilor mai rar utilizate
Utilitate. Un alt avantaj al noilor tehnologii este si modularitatea paginilor. O persoana care are conturi de investitii pe bursa ar putea sa isi activeze serviciul care ofera informatii in timp real referitoare la titlurile care il intereseaza, poate sa isi faca o agenda a activitatilor planificate si poate primi informatii personalizate referitoare la produsele bancii.
Rapiditate. Timpul de actualizare a paginilor este redus prin posibilitatea incarcarii unor sectiuni ale acesteia. Cum in cazul e-banking baza de date este de mari dimensiuni, orice ajutor in aceasta privinta este binevenit.
Propriu-zis, un sistem de e-banking realizat cu tehnologii web 2.0 ofera posibilitatea Utilizatorului sa foloseasca o aplicatie cu comportament desktop pe Internet, avand la dispozitie un continut dinamic personalizabil.
Investitiile intr-un astfel de sistem sunt pe deplin rasplatite de multumirea celor care folosesc aplicatia.
Deoarece este vorba de un spatiu personalizabil, informatiile obtinute referitoare la comportamentul utilizatorilor si zonele de interes sunt vitale in lupta pentru suprematia pe piata. Departamentul de promovare va sti intotdeauna cum sa isi formuleze campaniile, iar mesajele pot fi transmise segmentat, exact celor care au nevoie de solutiile propuse. Departamentul de dezvoltare are la dispozitie istoricul celor mai utilizate produse, rata de succes crescand cu cat sunt analizate mai eficient datele existente.
In prezent, printre primele banci din lume care au integrat un astfel de sistem se afla Barclays, care ofera, de la sfarsitul anuli 2007, un serviciu de e-banking web 2.0 modern si inovativ.
{mosloadposition user10}