Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

We Are Here – prima campanie de crowdfunding dedicata festivalurilor culturale a ajuns la final

Timp de 3 saptamani We Are Here a fost spatiul virtual in care proiectele creative independente -festivaluri de film, teatru si muzica si-au intalnit sustinatorii din randul publicului.

· SoNoRo – Festivalul international de muzica de camera
· Ideo Ideis – Festivalul national de teatru tanar,
· Temps D’images – Festivalul de teatru, dans si imagine foto/video
· Anim’est – Festivalul international de film de animatie,
· NexT – Festivalul international de film,
· Green Hours International Jazz – Festivalul international de jazz,
· Street Delivery – Convertirea peisajului urban in peisaj cultural,
· KINOdiseea – Festivalul international de film pentru copii.

Cele 8 evenimente culturale au interactionat in mediul online cu spectatorii si participantii editiilor de pana acum si au primit sprijin financiar din partea lor. Au fost donate sume de la 1 euro pana la 341 de euro, din partea spectatorilor, actorilor, directorilor de festivaluri, asociatiilor cu activitate in domeniul creativ sau chiar festivaluri de renume din alte tari.

We Are Here a insemnat o gala de fundraising virtuala, o alternativa de finantare a evenimentelor culturale, in care timp de 21 de zile 572 de finantatori au avut ocazia sa contribuie real la organizarea editiilor din 2013 cu o suma totala de 6732 de euro.

Pentru Romania, conceptul de crowdfunding este foarte nou si prea putin exploatat. Insa prin Campania We Are Here actiunea a ajuns cunoscuta in 41 de orase din Romania (Top 5 orase: Bucuresti, Iasi, Timisoara, Cluj si Sibiu) si 61 de tari ( Top 5 tari: Marea Britanie, Germania, S.U.A, Austria si Franta).

Toti cei care au luat parte ca finantatori in perioada de desfasurare a campaniei We Are Here isi vor putea ridica afisul din cadrul fiecarui eveniment spre care si-au indreptat suma de bani si isi vor regasi numele intr-un spatiu special dedicat in locatiile editiilor de anul acesta.

Campania We Are Here s-a incheiat cu succes marti, 23 aprilie, avand o rata de finantare de 6.63% intre vizitatorii atrasi in mediul online pe aceasta platform in conditiile unei medii de doar 1% pentru platile online din Romania cu 40913 vizualizari pe pagini si 14634 vizitatori pe site in 21 de zile.

Echipa We Are Here continua sa dezvolte platforma pentru ca ea sa devina pe termen lung un instrument tehnic si o resursa pusa la dispozitia initiatorilor de proiecte independente.

Bucuresti, 26.04.2013
{mosloadposition user9}
By Alina E. Popescu

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.