şi unul dintre cele mai valoroase mărci poloneze
Producătorul polonez de ciocolată, Wawel, a fost cotată între cele mai bine administrate 5 companii pe bursă cu o valoare de brand de peste 84 de puncte din 100
Wawel Romania, companie cu peste un secol de activitate, ce comercializează produse realizate din ciocolată premium anunţă că marca Wawel a fost cotată pe poziţia a treia printre “Cele Mai Valoroase Branduri Poloneze” în categoriile articole de cofetărie şi îngheţată. Această cotare pe poziţia a treia i-a adus mărcii poloneze Wawel la sfârşitul lui 2008 o creştere a valorii brandului de 73%. De asemenea, la începutul lui 2009, Wawel a fost cotată între cele mai bine administrate 5 companii de la Bursa de Mărfuri Varşovia. A cincea pozitie în top reprezintă un mare succes, deoarece înseamnă o îmbunătăţire de 164 de poziţii.
Adunând un punctaj de 84 la categoria prestigiului brandului şi 82 de puncte la categoria percepţia calităţii (ambele rezultate pe o scară cu un maxim de 100 de puncte), Wawel a fost cotată pe poziţia a treia în categoriile articole de cofetărie şi îngheţată. A fost cea de-a cincea ediţie a topului, realizată sub patronajului cotidianului „Rzeczpospolita" (unul dintre cele mai importante cotidiene poloneze). În topul principal, 330 de branduri au fost clasificate conform valorii lor generale, iar Wawel a fost cotat al 54-lea brand, cu o creştere de 13 poziţii în clasament faţă de anul trecut. Acest top este singurul top al brandurilor poloneze bazat pe informaţii financiare şi pe sondaje realizate pe consumatori.
În aceeasi categorie a premiilor, la începutul acestui an, Wawel a fost cotată printre cele mai bine administrate 5 companii de la Bursa de Marfuri Varşovia. Ziarul de afaceri "Puls Biznesu" (ziar polonez dedicat domeniului economic şi lumii de afaceri) a decis să chestioneze brokerii, analiştii şi consultanţii, care au apreciat abilităţile de înalt nivel ale echipei de manageri şi buna performanţă financiară a companiei Wawel.
A cincea poziţie în top reprezintă un mare succes, deoarece înseamnă urcarea în top cu 164 de poziţii. În cadrul chestionarului, abilităţile echipei de manageri şi acurateţea deciziilor acestora au fost examinate. Rezultatele financiare pozitive au fost percepute în mod special ca fiind pozitive de către 181 de experţi din instituţii financiare poloneze.
S-au luat, de asemenea, în calcul rezultatele financiare pozitive obţinute.
În 2008, în ciuda crizei economice mondiale, Wawel Polonia şi-a îmbunătăţit rezultatele. Profiturile din vânzări în al patrulea sfert al anului 2008 a fost de 81 PLN (adica 37.73 milioane USD), reprezentând 109% din rezultatul aceleiaşi perioade în anul 2007. În anul 2008, Wawel a avut o cifră de afaceri aproximativ 110 milioane USD – (în 2007 – aproximativ 100 milioane USD) şi profit net in 2007 (9.24 milioane USD).
{mosloadposition user10}