În calitate de cea mai mare agenţie de Consumer Engagement, compania anunţă creşterea şi perfecţionarea portofoliului său de servicii
Ca urmare a dezvoltarii continue din ultimii ani, compania Wave Division anunţă noua sa pozitionare:THE Consumer Engagement Agency.
Repoziţionarea Wave Division vine ca o etapă firească în cadrul evoluţiei companiei, în baza acumulării expertizei în realizarea de proiecte ce pun în prim plan implicarea consumatorilor în interacţiunea cu brandurile.
Interesată permanent de inovaţie, Wave Division oferă soluţii creative şi eficiente pentru activarea de proiecte destinate comunicării directe dintre consumator şi brand.
Odată cu recenta poziţionare, Wave Division şi-a relansat site-ul într-o nouă formulă grafică şi de conţinut – www.wavedivision.ro, ce propune capitole distincte de informaţii şi know how pentru fiecare din ariile de expertiză ale companiei: in-store marketing, retail merchandising, events management, shopper marketing, digital couponing şi youth marketing.
Prin intermediul noului site, Wave Division îşi propune să comunice mai susţinut, mai concentrat şi mai eficient cu clienţii şi partenerii companiei, dar şi cu marketerii din industrie şi cu reprezentanţii media. Site-ul a fost conceput şi organizat pentru a răspunde nevoilor şi cerinţelor acestora, comunicarea permanentă fiind unul din paşii către dezvoltarea cu succes a parteneriatelor.
Site-ul se doreşte a fi, totodată, o sursă de inspiraţie şi de know-how pentru pasionaţii de marketing şi BTL. In sectiunea News and Inspiration se găsesc ştiri din industrie, prezentări şi materiale inspiraţionale, în timp ce secţiunea Proven Results este dedicată prezentării studiilor de caz şi a tehnicilor specifice folosite. In plus, site-ul oferă reprezentanţilor media cele mai proaspete informaţii despre companie şi piaţă.
“Expertiza recunoscută de jucător-cheie care încurajează experienţa directă dintre consumator şi brand, precum şi asumarea statutului de Consumer Engagement Agency ne obligă să ne perfecţionăm permanent serviciile, mijloacele şi echipa în scopul onorării acestui statut. Repoziţionarea Wave Division vine să susţină în mod natural valorile promovate şi dovedite până acum: inspiraţie, strategie, implicare si pasiune, îndrăzneală, atenţie faţă de cerinţele individualizate ale consumatorilor şi faţă de legătura acestora cu brandurile. Suntem un brand dinamic, tânăr, inteligent şi sperăm să devenim un reper inspiraţional pentru conectarea între branduri şi consumatorii lor.”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.