divizii noi şi inovatoare de business şi lansarea parteneriatului cu Coupons.com
Wave Division, una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, a încheiat anul 2012 cu un bilanţ de excepţie: o importantă cifră de afaceri (aproximativ 4,5 milioane de euro), investiţii semnificative în area unor noi divizii de business şi pregătirea iminentei ări, la începutul anului, a unui proiect digital unic în România: platforma de marketing digital CuponReducere.ro, ă în parteneriat cu liderul european în domeniul e-couponing, Coupons.com.
În 2012, Wave Division a finalizat un proces laborios de structurare şi restructurare a departamentelor companiei – creând prin intermediul optimizărilor interne servicii noi, în acord cu nevoile şi provocîrile de business din ce în ce mai complexe ale clienţilor. Pentru noul an, Wave Division deţine toate instrumentele necesare promovării complete a unui brand către consumatori: servicii in-store, shopper marketing, events management şi digital marketing prin platforma CuponReducere.ro (pre-shopper marketing).
Într-o piaţă în continuă schimbare şi consolidare, Wave Division şi-a completat portofoliul de servicii cu:
– divizia de evenimente care completează activitatea de marketing in-store şi out-store;
– parteneriatul cu Coupons.com, ce va oferi în premieră absolută în România servicii de e-marketing prin lansarea de cupoane online pentru supermarketuri şi hipermarketuri;
– noi raportări şi analize pentru promovările in-store ce permit o înţelegere mai detaliată a comportamentului consumatorilor în magazine.
„Suntem mândri că Wave Division şi-a câştigat un loc pregnant printre liderii pieţei de BTL din România şi că proiectele noastre inovatoare, deschise către un viitor în permanentă perfecţionare, stabilesc noi provocări în domeniu. Anul 2012 a fost un an esenţial în definirea obiectivelor noastre strategice şi a anvergurii business-ului nostru. Ne dorim să prelungim şi în 2013 evoluţia Wave Division printre jucătorii-cheie din piaţa de BTL, alături de o echipă unită, perfecţionistă şi creativă, fără de care nu am fi realizat aceste performanţe deosebite. Ne aflăm într-o piaţă în care soluţiile de marketing nu mai sunt reţete simple, ci se mută către soluţii ce trebuie să ofere creativitate, noutate şi multi-disciplinaritate în fiecare proiect. Aşadar, Wave Division a demonstrat că poate creşte în spiritul noilor tendinţe – fiind un furnizor de servicii şi consultanţă nu doar reactiv la schimbările pieţei, ci şi iniţiator de soluţii de marketing, capabil să livreze rezultate şi să încânte şi clienţii, şi consumatorii”, a declarat Al Kamara, CEO Wave Division.
Wave Division este una dintre cele mai mari agenții de BTL full service din România, cu o activitate de peste 13 ani și o rețea dezvoltată în 72 de orașe. Prin intermediul celor 4 domenii cheie de expertiză: servicii integrate de in-store, events management, shopper marketing și, în curând, digital couponing, Wave Division propune soluții creative si inovatoare pentru un portofoliu semnificativ de clienți, care a cuprins si cuprinde companii multinaționale și nationale precum: P&G, Danone, Heineken, Heidi, Hochland, Interstar, Intersnack, Kosarom, Lidl, L’Oreal, McDonald’s, Macromex, Mega Image, Prodal, Real, Reckitt Benckiser, Royal Canin, Samsung, Strauss, Tetrapak.
{mosloadposition user9}