Reprezentanţii agenţei se aşteaptă ca şi anul 2010 să urmeze trendul ascendent din ultima perioadă după ce în 2009 cifra de afaceri a fost cu peste 30 % mai mare faţă de cea din 2008.
“Într-o perioadă în care consumatorii sunt expuşi unei avalanşe de oferte la raft, iar companiile se confruntă cu o competiţie crescută, serviciile specializate de shopper marketing pot face diferenţa între produsele care rămân pe raft şi cele care ajung in coşul consumatorului. Clienţii noştri au înteles acest lucru, iar proiectele pe care le-am derulat de la începutul anului până in prezent au crescut în amploare şi complexitate” a spus Mihaela Molner, Directorul General al Wave Division.
În prima jumătate a anului, compania şi-a menţinut numărul de clienţi, iar cel de promoteri, merchandiseri şi consultanţi la raft s-a dublat, aceştia ajungând la sfârşitul primului semestru din 2010 la un număr de 4300 de persoane implicate in proiectele derulate.
“Cu un număr de 22 de clienţi şi peste 100 de proiecte, am reuşit menţinerea marjei de profit pentru prima jumătate a anului, prin aplicarea unor politici de management al costurilor şi resurselor şi a unei strategii de business adaptată condiţiilor actuale ale pieţii” a spus Directorul General al Wave Division.
Compania derulează campanii BTL integrate, oferind astfel clientilor săi posibilitatea gestionării celor mai complexe campanii, pornind de la concept, creaţie, producţie, implementare si evaluare. Câteva dintre serviciile oferite sunt: in-store marketing (sampling, consultanta la raft, degustari, tombole, merchandising, promotii si manipulare pachete promotionale), servicii integrate pentru campanii comerciale şi de educare a consumatorilor, servicii de shopper marketing, campanii în şcoli şi universităţi, tactici trade marketing, conferinţe, evenimente, caravane.
Wave Division a aparut în 2008 ca urmare a rebranduirii companiei Net Marketing Division şi beneficiază de suportul unei echipe care lucrează împreună de peste 10 ani.