Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Watch Us Move: adidas își susține angajamentul de a crea în sport un spațiu incluziv pentru femei prin inovații de produs și noi serii de antrenamente

adidas Watch Us Move
  • adidas anunță campania Watch Us Move adresată tuturor femeilor, dezvăluind linia de produse inovatoare pentru 2021, de la colanți care te ajută să rămâi activă în timpul menstruației , până la costumele de baie modest
  • Prima inovație de produs lansată este Formotion; cele mai performate articole de îmbrăcăminte sportivă adidas de până acum, disponibile în magazine începând cu 4 martie
  • Seria de antrenamente de fitness Move With Us, creată de sportive pasionate de mișcare si fitness, este disponibilă gratuit pe YouTube

Căutând continuu să demonstreze că sportul este pentru toată lumea, indiferent de vârstă, mediul socio-economic și cultural sau abilitățile sportive, adidas anunță astăzi Watch Us Move – o campanie pe termen lung creată pentru a susține toate femeile să facă sport.

adidas Watch Us Move

Aimee Arana, Director General, Global Training la adidas, a declarat: „Credem că sportul ar trebui să fie accesibil – și reprezentativ – pentru toți, iar anul acesta ne concentrăm eforturile pentru a ne asigura că este un domeniu deschis femeilor. Campania Watch Us Move este un moment de referință pentru adidas și reprezintă promisiunea noastră de a susține și celebra toate femeile prin crearea de produse de performanță care să le mențină în mișcare, iar noi ne punem la dispoziție platformele celor care accesează acest drum.

Am avut discuții reale, deschise și oneste cu femei din întreaga lume despre lucrurile care lipsesc și despre ce putem face mai bine. Această abordare colaborativă a fost vitală mai ales în înțelegerea nevoilor comunităților subreprezentate – ale celor care nu se regăsesc în activitățile tradiționale de sport și wellness sau care nu pot găsi echipamente sportive utile și adaptate nevoilor lor specifice. ”

Ca parte a campaniei, adidas va depăși granițele și va lansa produse inovatoare pe tot parcursul acestui an și nu numai, care sunt inspirate direct din dialogul aprofundat cu aceste comunități și din informațiile obținute în cadrul unor cercetări extinse. Acest exercițiu pune în lumină unele dintre barierele cu care se confruntă femeile atunci când vine vorba despre mișcare.

Beneficiind de aceste informații, designerii și inginerii adidas au lucrat la dezvoltarea echipamentelor pentru practicarea sportului, eliminând neajunsurile cu care se confruntă astfel de comunități – costume de baie modest, colanți care le ajută pe femei să rămână active în timpul menstruației, încălțăminte creată în funcție de anatomia feminină și extensia colecției de maternitate. Campania începe cu lansarea celei mai performante linii de îmbrăcăminte sportivă adidas de până acum, Formotion.

Colecția Formotion a fost creată de o echipă de design exclusiv feminină care a avut ca obiectiv dezvoltarea unor articole care să susțină libertatea de mișcare, fiind în același timp confortabile și în armonie cu mișcările corpului.

Inspirându-se din tehnologia articolelor modelatoare, noii colanți folosesc compresia gradată – creată după ani de dezvoltare – pe baza analizării corpului și a studiilor de mișcare pentru a oferi susținere precisă acolo unde este cea mai necesară. Zonele de compresie au intensități diferite și sunt plasate strategic în jurul taliei și șoldurilor pentru a le sculpta. În același timp țesătura tricotată, care îmbracă picioarele și gambele, permite libertate de mișcare în condiții de impact ridicat.

Josefine Aberg, VP Product Design la adidas, a declarat: „Pe măsură ce am început procesul creației, am întrebat femeile din întreaga lume cum vor să se simtă când fac sport, iar sentimentul de încredere a fost enumerat în mod repetat. Multe dintre ele au afirmat că îmbrăcămintea incomodă le împiedică să practice sportul la un nivel optim, afectându-le modul în care se simt atunci când fac mișcare. Cu această colecție, am vrut să ajutăm femeile să se simtă sigure și puternice, dar într-un mod confortabil – eliberator, mai degrabă decât restrictiv, oferindu-le încredere cu fiecare mișcare, de la deadlifting la barre. ”

Seria de fitness Move With Us

După o creștere inițială în căutările de conținut despre antrenamente efectuate acasă la începutul pandemiei, adidas a observat că tendința se păstrează de două ori mai mare (+94%)*. Cu o comunitate online de pasionate de fitness în creștere și o nevoie continuă de conținut pentru antrenamente la domiciliu, femeile beneficiază de confortul de a găsi cursuri online. Dar, în timp ce exercițiile fizice acasă ar trebui să fie accesibile tuturor, lipsește diversitatea în rândul celor care susțin antrenamente populare pe YouTube.

Disponibilă gratuit pe youtube.com/adidaswomen, seria celebrează și oferă oportunitatea de mișcare tuturor, invitând femeile din întreaga lume să se bucure de starea de bine pe care sportul o aduce, indiferent de circumstanțe.

Seria începe pe 26 februarie cu antrenamente realizate de către experta în yoga, antreprenoare în zona de wellness și autoare, Jessamyn Stanley și de către campioana mondială, medaliată la Jocurile Paralimpice și speaker motivațional, Denise Schindler. Noi clase vor fi lansate începând cu luna martie, unde o echipă extinsă de sportive de top va pune la încercare noua colecție Formotion. Descoperiți poveștile pline de inspirație și aflați mai multe despre campanie accesând #WatchUsMove.

Colecția Formotion este disponibilă în întreaga lume începând cu 4 martie. Printre noutăți, amintim Aeroready, țesătura adidas cu uscare rapidă, care elimină umezeala și le ajută pe sportive să se simtă confortabile, dar și PRIMEGREEN, o serie de materiale reciclate de înaltă performanță care utilizează un conținut reciclat de minimum 40%. Urmați #Formotion pentru mai multe informații despre produse.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.