Relansat în România și în întreaga lume, The Style Network va fi, de acum încolo, mai strălucitor și mai puternic!
House of Fab, cel mai recent show în care apare Kimora Lee Simmons, este unul dintre programele care se vor regăsi în noua grilă a postului
Divizia de posturi TV a NBCUniversal International Television anunță relansarea brandului The Style Network, care va avea o imagine mai strălucitoare, mai puternică, în concordanță cu dorința femeilor de a trăi o viață fascinantă, plină de stil. Style va avea un nou logo, un look împrospătat și un slogan complet nou, inspirate de schimbarea prin care a trecut The Style Network în America de Nord, la jumătatea anului 2012. Relansarea The Style Newtwork în România va avea loc începând cu data de 1 aprilie 2013.
Sub noul slogan, “Watch It. Love It. Style It.”, televiziunea va oferi conținut original, atractiv și aspirațional, întărind viziunea The Style Network: aceea de a hrăni apetitul publicului feminin pentru un stil de viață plin de frumusețe, sub toate aspectele – atât frumusețea femeilor, dar și a lumii care le înconjoară și căreia îi aparțin.
Ca parte a acestui proces de rebranding, vechea siglă circulară a televiziunii este acum înlocuită de una complet nouă: logo-ul Style scris cu o nuanță închisă de bleumarin, evidențiat de câteva tușe de culoare albastru deschis. Noul logo este mult mai flexibil și va fi adaptat în diverse forme și culori, care reflectă tendințele mereu în schimbare din modă și lifestyle și, mai ales, felul dinamic în care publicul vede lumea prin prisma The Style Network.
“Style este locul în care publicul feminin dornic să fie la curent cu tendințele din modă sau lifestyle se va regăsi. Conținutul postului, orientat asupra stilului de viață modern, completează portofoliul nostru existent, deja, pe piață. O dată cu această împrospătare, dorim să ducem brandul la un nivel superior, continuând, totodată, să lărgim aria de distribuție a canalului,” a declarat Tariq Syed, Managing Director, Central Europe, Universal Networks International.
Style lansează, cu ocazia acestui rebranding, câteva noi show-uri:
· House of Fab – O nouă docu-serie, parte a afacerii din “Just Fab,” un site de cumpărături online, specializat în vânzarea de încălțăminte și accessorii, condus de Kimora Lee Simmons.
· Built – Un show fierbinte, dramatic, în care renovarea nu a arătat niciodată mai bine! Emisiunea urmărește o echipă de specialiști din Manhattan (zugravi, constructori și designeri), formată numai din modele masculine, cu foarte multă experiență în domeniu. În fiecare săptămână, urmărim echipa compusă din cinci băieți – care arată atât de bine! – preluând un nou proiect de renovare și ajutându-și clienții să își transforme locuințele.
· Big Rich Atlanta – Noul reality spin-off al show-ului Big Rich Texas, care ne introduce în universul exclusivist din Buckhead Country Club, în care mamele și fiicele lor extrem de bogate fac tot ce le stă în putere pentru a rămâne în fruntea elitei sociale din Atlanta.
De asemenea, Style va continua să difuzeze show-urile preferate ale fanilor: Giuliana și Bill (sezonul 5), Jerseylicious (sezonul 6) și Glam Fairy.
Canalul Style se va relansa, începând de la 1 aprilie 2013, atât în România, cât și în alte țări, precum: Australia, Marea Britanie, Africa de Sud, Portugalia, țări din Europa Centrală, Orientul Mijlociu și Asia (Singapore și Indonesia).