Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Wash&Go lanseaza o campanie de raspuns la “Ziua Barbatului”

Ca răspuns la campania iniţiată de Bergenbier pentru proclamarea Zilei Bărbatului, Wash&Go lansează o campanie proprie, prin care recunoaşte dreptul bărbatului la o zi specială în fiecare an.

„Pentru latura caldă şi prietenoasă a bărbatului şi pentru eforturile sale constante de a-i face pe plac femeii pe care o iubeşte, am hotărât să nu stăm deoparte şi să reacţionăm la campania Bergenbier printr-un program propriu. „Noi, femeile, ştim de ce", aşa că venim şi susţinem mesajul Bergenbier din perspectiva femeii care vede şi apreciază lucrurile marunte pe care bărbatul le face în viaţa de cuplu şi pentru care credem că merită pe deplin o zi numai a lui”, spune Adriana Ionescu, Associate Marketing Director Procter & Gamble România.

Campania Wash&Go „Noi, femeile, ştim de ce" se va derula în luna mai, pe parcursul a două săptămâni în presa scrisă, la TV, radio şi în medii neconvenţionale precum internetul şi tranzitul.

Programul Wash&Go a fost conceput de agenţia Leo Burnett, aceeaşi agenţie care a realizat şi campania Bergenbier pentru Ziua Bărbatului, dar de echipe diferite de creaţie şi client service.

„Am acceptat provocarea colegilor noştri de pe contul Bergenbier pentru că am vrut să dăm şi fetelor dreptul la replică. Wash & Go este un brand care îl face pe bărbat să redescopere femeia de lângă el, aşa că nu puteam rămâne indiferenţi la o campanie despre complicitatea masculină. Dacă Bergenbier s-a legat de acele lucruri pe care bărbaţii sunt obligaţi să le facă pentru a mulţumi femeile, Wash&Go vorbeşte despre gesturile mărunte pe care aceştia le fac în cuplu…uneori cu plăcere”, a declarat Dana Cristea, copywriter Leo Burnett.

În viaţa de cuplu bărbaţii sunt alături de femei şi le acceptă capriciile mărunte, cum ar fi să doarmă cu pisica pe pernă, să îşi asorteze hainele cu cele ale iubitei sau să le trimită SMS-uri. Acestea sunt doar câteva din micile „sacrificii” pe care fiecare bărbat le face pentru a o vedea pe ea fericită, toate folosite în campania iniţiată de Wash&Go.
 
Pentru toate acestea şi pentru multe alte motive, Wash&Go oferă o replică provocării Bergenbier de a proclama 5 mai – Ziua Bărbatului. Pentru că şi „femeile ştiu de ce”.

Echipa care a lucrat pentru realizarea campaniei, din partea clientului, este formată din: Adriana Ionescu – Associate Marketing Director, Maria Pichiu – Brand Manager, Raluca Mihăilescu – Assistent Brand Manager. Din partea Leo Burnett: echipa de client service formată din Dan Şendroiu – Brand Communication Executive Balkans, Claudia Revent – Brand Communication Supervisor  Balkans, Oana Niculescu – Brand Communication Director Balkans; echipa de creaţie: Emilian Arsenoaie şi Carmen Tiderle – directori de creaţie, Dana Cristea – Copywriter, Smaranda Nemethi – Art Director; echipa de strategie: Elena Ioniţă – Strategic Planner, Miruna Antonescu – Junior Strategic Planner; echipa de media: Ileana Cociaş – Account Manager, Rodica Isac – Junior Communication Planner şi, din partea echipei de producţie: Laura Georgescu A/V Production Director şi Sorin Deleanu – A/V Production Manager.

Bucuresti, 4.05.2007

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.