VTEX aderă la programul de parteneriat al Product Lead și va integra tehnologia în platforma sa, țintind să ofere clienților săi metode prin care să automatizeze producția de creative pe baza datelor de ecommerce și a conținutului social.
Pe măsură ce pandemia globală schimbă radical modul în care sunt cumpărate și vândute bunurile și serviciile, marile branduri globale trebuie să țină pasul în dezvoltarea unui dialog relevant cu audiența lor pe canale multiple și trebuie să poată experimenta rapid în procesele creative pentru a-și îmbunătăți constant ratele de conversie.
Integrarea celor două tehnologii își propune să ofere brandurilor modalități avansate și eficiente prin care pot automatiza creative, fructificând datele pe care le dețin, conținutul generat de influenceri și activele mărcii, pentru a genera mai multe venituri.
Mihai Bocai, CEO, Product Lead: “Brandurile trebuie să dezvolte active digitale de 10 ori mai rapid, cu o zecime din costuri, pentru a ajunge facil la audiențe și pentru a crește viteza de generare a veniturilor. Concurența este chiar la colț iar viteza experimentării este esențială pentru a găsi mesajele relevante și pentru a oferi valoare clientului final pe întregul parcurs al experienței de cumpărare. Construim tehnologie de ultimă generație care să ajute brandurile globale să cheltuiască eficient bugetele de marketing.”
Platforma de comerț colaborativ VTEX integrează în mod unic comerțul digital, capabilități de marketplace și de gestionare a comenzilor, iar adopția sa de către brandurile globale a înregistrat o creștere de 98% în timpul pandemiei. Pandemia provoacă brandurile în moduri fără precedent, iar VTEX este pregătit să le ajute să obțină venituri mult mai repede.
Cristi Movilă, Growth Leader – Eastern Europe, VTEX „Trebuie să vezi dincolo de Commerce-ul tradițional și să generezi venituri suplimentare printr-un efect de rețea care produce o creștere exponențială. Provocările de astăzi obligă brandurile să poată acționa rapid în fața oportunităților de piață și să aibă la îndemână o serie de instrumente care să le asiste în acest efort. Integrarea rămâne în centrul platformei VTEX și vom continua să creăm parteneriate valoroase care, în cele din urmă, să aducă valoare adăugată clienților noștri.”
Acest parteneriat va permite Product Lead să se dedice în continuare misiunii sale de a democratiza accesul la crearea de conținut prin date sociale, automatizare și integrări. Prin integrarea tehnologiei Product Lead în Vtex, platforma de comerț electronic cu cea mai rapidă creștere din lume, vor apărea pentru branduri oportunități de creștere a veniturilor fără precedent.
Despre Product Lead
Product Lead este Facebook Marketing Partner și oferă o platformă de tip SaaS ce permite brandurilor să implementeze conceptul de Creative as a Service, ajutând echipele de marketing să adreseze un volum mai mare de muncă într-un timp mai scurt și cu un cost mai mic. Viziunea noastră este să devenim unul din liderii platformelor de creare de conținut pentru marketingul prin medii sociale prin democratizarea accesului la instrumente avansate de automatizare și integrarea datelor sociale și de comerț electronic.
Despre VTEX
VTEX este prima și singura platformă din lume de comerț, marketplace și Order Management System (OMS) complet integrată. VTEX ajută companiile din comerțul cu amănuntul, producție, comerțul cu ridicata, produsele alimentare, produsele ambalate pentru consumatori și alte verticale să vândă mai mult, să funcționeze mai eficient, să scaleze fără probleme și să ofere o experiență remarcabilă pentru client. Arhitectura lor modernă bazată pe microservicii și instrumentele lor puternice de business și development permit VTEX să ajute clienții să își pregătească afacerile pentru viitor și să le elibereze de actualizări de software.
Branduri importante, printre care Sony, Walmart, Whirlpool, Coca-Cola, Stanley, Black & Decker, AB InBev și Nestlé, plus 3.000 de clienți activi din 42 de țări, au încredere în VTEX pentru a-și accelera și transforma serviciile de comerț digital.