VTEX, platforma globală în cloud pentru eCommerce, cu clienți precum Sony, Coca-Cola, Danone, Whirlpool sau mari lanțuri de retail precum Walmart, își extinde operațiunile în Europa de Est iar București va fi principalul pilon al acestei dezvoltări regionale.
Prezent la București recent, domnul Mariano Faria, fondator și co-CEO al VTEX, a declarat că “în România, comerțul digital are un imens potențial de dezvoltare atât la nivel local, cât și regional, iar în 3-5 ani acest domeniu va arăta complet diferit. Aici, comerțul online are posibilitatea de a crește de trei ori în următorii ani, o contribuție semnificativă având-o mentalitatea de business avansată”.
Platforma VTEX va sprijini magazinele online locale să optimizeze operațiunile, să impulsioneze vânzările, să majoreze rata de conversie cu cel puțin 25% și să reducă totodată costurile operaționale printr-un management mai bun al tuturor proceselor de business.
Pentru piețele aflate în dezvoltare, VTEX preferă un model de extindere bazat pe parteneriate cu echipe foarte bune de specialiști în eCommerce care să pregătească prezența la nivel local, fără a fi nevoie de deschiderea unei filiale în fiecare țară în care compania este activă.
“Planul nostru este să fim prezenți în următorii ani în 100 de țări. În prezent, VTEX activează în mai multe țări din America de Sud, dar și în Statele Unite, Marea Britanie, Germania și Spania. În București avem o echipă puternică de specialiști în eCommerce cu experiență mare pe proiecte multinaționale în companii mari și foarte mari. Sperăm să deschidem în curând și un birou aici”, explică Mariano Faria.
Fondată în 1999, ca o platformă de tip CRM în sistem SaaS, VTEX s-a transformat în anii care au urmat într-un foarte de succes furnizor de soluții eCommerce. În 2007, Walmart a ales VTEX pentru magazinul său online din Brazilia.
În 2013, a fost lansată tehnologia VTEX SmartCheckout, în prezent în curs de patentare. SmartCheckout este o tehnologie de plată online fără parolă inovatoare, intuitivă și sigură. Platforma VTEX ajută magazinele online să crească rata de conversie chiar și cu 54%, dar să reducă totodată rata de abandon a coșului de cumpătături.
Despre VTEX:
VTEX este singura platformă True Cloud Commerce din comerțul digital mondial care beneficiază de o infrastructură cloud elastică, auto-scalabilă, care generează rate de conversie mai mari, o mai puternică fidelizare a clienților și un cost total al operării mai mic. Utilizând tehnolgia în curs de patentare SmartCheckout™ – un proces de plată sigur, intuitive, fără parolă, VTEX este o opțiune excelentă pentru comerțul digital. Companiile care utilizează platforma VTEX au înregistrat creșteri ale ratei de conversie chiar și cu 54% și scăderea semnificativă a ratei de abandon a coșului de cumpărături. Din 1999, echipele de cercetare-dezvoltare ale VTEX au furnizat clienților din întreaga lume o soluție completă, adaptabilă și potrivită cu mai multe canale de vânzare (omnichannel) care ține pasul cu schimbările permanente ale comportamentului de consum. În VTEX au încredere peste 1000 de clienți din întreaga lume, inclusiv Walmart, Danone, Whirlpool, Coca-cola, Pandora, Avon și Lego. Mai multe detalii despre VTEX regăsiți pe pagina: https://vtex.com.