Un sfert din comenzile online ale Victoria’s Secret sunt plasate cu opțiunea de ridicare din magazin prin soluția click & collect.
VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț, a implementat soluția Click & Collect pentru brandul internațional Victoria’s Secret în Chile, contribuind astfel la creșterea numărului de achiziții în magazinele fizice.
Ecosistemul de retail AXO, din care face parte Victoria’s Secret, unul dintre cele mai cunoscute branduri de lenjerie intimă din lume, a devenit clientul VTEX în anul 2020 și de atunci a investit constant în perfecționarea experienței de tip omnichannel. În martie 2021 Victoria’s Secret Chile a migrat pe platforma VTEX, după doar patru luni de la începerea proiectului, iar, cel mai recent, a implementat soluția Click & Collect în Chile. Reprezentanții companiei susțin că integrarea canalelor online și offline a fost una dintre cele mai importante mutări strategice pentru viitorul grupului.
“Ne bucurăm să contribuim la creșterea business-urilor și la dezvoltarea industriei de ecommerce prin soluții practice și inovatoare oriunde în lume. Soluția Click & Collect, care poate fi integrată ușor și rapid în platforma noastră de comerț digital, ajută la creșterea vânzărilor atât în magazinul online, cât și în cele fizice. De asemenea, ajută la atragerea de noi clienți și la loializarea celor existenți prin creșterea nivelului de satisfacție a consumatorilor”, susține Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX.
Focusul principal al proiectului Click & Collect al Axo a fost îmbunătățirea experienței clienților, devenind la scurt timp una dintre cele mai apreciate metode de livrare. În plus, s-a înregistrat și o creștere a traficului în magazine, care a dus la o creștere semnificativă a vânzărilor.
„Expediem produse direct din magazine, iar acest lucru le oferă clienților numeroase beneficii. În prezent, un sfert din comenzile online ale Victoria’s Secret sunt plasate cu opțiunea de ridicare din magazin. Ce mai observăm este că un procent semnificativ al acestor clienți care se prezintă în magazin achiziționează și alte produse pe lângă cele comandate online”, spune Thania Contreras, Ecommerce Manager la Axo, grupul care deține Victoria’s.Secret.
„Omnichannel reprezintă viitorul, iar noi suntem mai mult decât bucuroși să sprijinim Axo, prin brandul Victoria’s Secret, în această călătorie spre succes. Platforma VTEX este pregătită să contribuie la stimularea și susținerea companiilor în parcursul lor de îmbunătățire a operațiunile de comerț digital și, implicit, a experienței clienților”, spune Santiago Naranjo, Chief Revenue Office (CRO) la VTEX.
Reprezentanții grupului Axo apreciază ușurința cu care pot fi adăugate noi funcționalități în platforma VTEX și au menționat VTEX Live Shopping App printre exemplele notabile în acest sens. Motivată de această flexibilitate și de experiențele pozitive primite în urma implementărilor anterioare, compania a decis să adopte și alte tehnologii inovatoare.