Iata la ce aspecte trebuie sa fii atent cand iti alegi agentia de web design
Numarul agentiilor de web design din Romania este intr-o continua crestere. Azi, oricine poate fi web designer sau specialist in site-uri. Dar, oare cati dintre acestia au cunostinte intemeiate si te pot ajuta, cu adevarat, sa-ti construiesti un magazin online personalizat, eficient si care sa sustina cu adevarat activitatea de vanzare in cadrul lui.
Ciprian Hirbu, reprezentantul agentiei de webdesign Plummedia, a intocmit o lista cu sfaturi pentru alegerea unei agentii de web design.
1. Urmareste activitatea tuturor agentiilor – inainte de a selecta partenerul pentru realizarea magazinul tau online este important sa cunosti piata. Ia-ti timp pentru documentare in ce priveste proiectele realizate, studiile de caz, creativitatea echipei si poti cere chiar si testimoniale din partea clientilor. De asemenea, iti poti da seama de calitatea serviciilor din modul de prezentare al fiecarei agentii. O agentie care nu are un site sau acesta lasa de dorit din punct de vedere design si „usability”, iti poate trage cateva semnale de alarma cu privire la calitatea serviciilor oferite.
2. Cat de implicata este echipa? – atunci cand ne alegem un furnizor de produse sau servicii, ne ghidam adeseori si in functie de empatia dintre noi si potentialul colaborator. Acest lucru se aplica si in cazul alegerii unei agentii de web design. Este important sa rezonezi cu echipa, sa o simti implicata in proiectul tau si sa-ti castige increderea.
3. Este o agentie dedicata acestor servicii sau le subcontracteaza? – uneori nu poti determina cu exactitate daca un potential colaborator are un departament intern specializat in realizarea magazinelor online sau le externalizeaza la randul sau. Nu iti doresti sa platesti un serviciu cu suprataxa, de aceea este bine sa stii de la bun inceput ceea ce cauti si sa nu-ti pierzi timpul cu diversi alti contractori. De exemplu, in cadrul Plummedia exista o echipa speciala care se ocupa de programare si design web, aceasta avand posibilitatea sa personalizeze site-urile in functie de dorintele fiecarui client. In plus, cunostintele de SEO si promovare online ne ajuta sa realizam site-uri care, nu numai ca au un design special si faciliteaza o administrare usoara, dar sunt si optimizate corect in vederea eficientizarii bugetelor de promovare investite ulterior.
4. Transparenta – cei care nu au avut contact foarte mult cu mediul online, pot fi indusi in eroare de modul de stabilire al onorariilor. Sunt agentii care includ in cost toate serviciile (design, programare, redactare texte etc.) si sunt altele care au bugete destinate fiecarui segment in parte. Este important sa-ti notezi inainte fiecare aspect si sa ceri toate detaliile referitoare la costurile de realizare efective, dar si pentru serviciile adiacente care pot aparea in timpul realizarii site-ului.
Acestea sunt doar cateva aspecte importante de care trebuie sa tii cont in alegerea unei agentii de web design, dar cu siguranta poti identifica mult mai multe pentru a face o alegere cat mai corecta.
Sursa: www.plummedia.ro.