Deţii o afacere prezentă online şi intenţionezi să investeşti într-o strategie de promovare pe termen lung, care să contribuie la buna dezvoltare a business-ului tău şi să aducă plus valoare acestuia? Soluția te ajută să obţii rezultate notabile şi de lungă durată, dar fără să fii nevoit să aloci sume uriaşe de bani în acest sens, astfel că optimizarea SEO poate fi exact ceea ce ai nevoie.
Ce este optimizarea SEO?
În prezent, optimizarea SEO se bucură de o popularitate în continuă creştere, fiind considerată una dintre cele mai eficiente şi profitabile metode de promovare online a unui business. Dar înainte de a discuta şi aprofunda toate noţiunile de bază din acest domeniu, este foarte important să plecăm de la înţelegerea termenului SEO în sine. Astfel, ce trebuie să ştii este faptul că SEO este acronimul de la ,,Search Engine Optimization” şi se referă la optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare. Concret, SEO se referă la procesul prin care poţi beneficia de creşterea vizibilităţii site-ului tău în rezultatele furnizate de motoarele de căutare.
Cât de eficientă este promovarea SEO?
SEO rămâne de departe unul dintre instrumentele de marketing digital care poate face diferenţa între reuşita sau eşecul unei afaceri prezente online, fiind un must have pentru toate website-urile din ziua de azi. Cu alte cuvinte, optimizarea SEO este o soluție eficientă pentru ca business-ul tău să iasă în evidenţă şi să ajungă în primele rezultate ale motoarelor de căutare, bucurându-se astfel de o prezenţă puternică pe internet şi de o vizibilitate crescută în rândul publicului ţintă, lucru care nu va face decât să genereze la rândul său trafic mai mare pe site şi, automat, vânzări pe măsură.
În plus, promovarea SEO rămâne cea mai eficientă variantă şi atunci când vine vorba de a-ţi promova şi creşte business-ul în mod organic, fără să fii nevoit să implici alţi factori externi în tot acest proces, folosindu-te de propriile resurse şi economisind automat timp, bani şi energie. Cei care au cochetat deja cu această metodă de promovare online pot confirma eficienţa sa şi impactul pozitiv pe care îl poate avea pentru o afacere online, indiferent de domeniul de activitate vizat.
Care sunt componentele optimizării SEO
Atunci când vorbim despre optimizare SEO, vorbim automat despre SEO On-Page și SEO Off-Page. În principiu, acestea sunt cele 2 componente de bază în procesul de optimizare, ambele acţionând în mod diferit în vederea atingerii obiectivelor de business. Astfel, în timp ce SEO On-Page ajută site-urile să beneficieze de o poziţionare mai bună în rezultatele motoarelor de căutare, generând automat mai mult trafic şi conversii, SEO Off-Page se referă la acţiunile derulate în afara site-urilor în vederea creşterii relevanţei şi credibilităţii acestora. Câteva exemple de acţiuni întreprinse în procesul de optimizare SEO Off-Page sunt review-urile sau link-building-ul, postările pe rețelele de socializare dar nu numai. Nu în ultimul rând, SEO On-Page face trimitere la partea tehnică, fiind componenta optimizării SEO prin care se asigură că un site îndeplineşte şi respectă toate cerinţele tehnice impuse de motoarele de căutare.
Află mai multe despre optimizarea site-urilor în ghidul Clickbrainiacs!
Vrei să afli mai multe despre promovarea online, respectiv despre optimizarea site-urilor pentru motoarele de căutare Google? Atunci îţi propunem să consulţi ghidul SEO gratuit pus la dispoziţie de către Clickbrainiacs. În cadrul acestuia, vei găsi într-un singur loc toate informaţiile care te interesează, având astfel garanţia că nu vei rata nimic din ceea ce presupune acest proces.
Ce înseamnă promovare SEO, cum se face, ce componente implică şi cât de eficientă este pentru afaceri? – Cele mai relevante şi pertinente răspunsuri la toate aceste întrebări, dar nu numai, le poţi afla acum citind ghidul de optimizare SEO Clickbrainiacs, care bifează chiar şi aspecte şi noţiuni mai puţin discutate ce ţin de SEO.